Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Fikk denne svake, positive testen i går med morgenurin. Fikk 2 negative dag, med morgenurin. Så er nå veldig usikker på om jeg er gravid eller ikke. Har uregelmessig menstrasjoner, så de varierer mellom 28-35 dager. Ikm er i dag, ved 28 dager. Noen som ser streken? (er tatt med tlf, så streken vises litt bedre i virkeligheten) Hvertfall, så er den rett over den mørke teststreken. Håper det er flere enn meg som ser den
LillePipp Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 (endret) Jeg ser streken Det er vanskelig å vite, siden du fikk negative i dag. Test igjen om noen dager (eller i morgen, om du ikke orker å vente ) og se. Gleder meg til oppdatering, og håper på det beste! Endret 23. september 2012 av LilyMy
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 Takk, nå ble jeg skikkelig glad for at flere ser den Mannen så også streken. Og han mente at jeg er gravid (han håper like mye som meg, så er vel ikke helt objektiv da og at testene kan ha forskjellige sensitivitet, derfor de i dag ble negative. Testa med stav fra billigtester, og en digitaltest fra clerblue. Han mente også at denne mnd. kanskje kroppen min har bestemt seg for å ha 35 dagers syklus, og at jeg egentlig ble gravid forrige helg. Derfor den er svak. Leste om skyggestreker, men dette kan ikke være en skyggestrek da den har rosafarge i seg. Kribler i hele kroppen av spenning! Håper virkelig spira sitter denne gangen. Har blødd neseblod jevnlig den siste uka, og blodårene på puppene er helt utrolig fremtredende. Så håper det er kroppen som ikke har produsert nok hcg enda HI
LillePipp Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 Min billigstrimmeltest var også først veeeldig svak, omtrent som din. Det var på kveldsurin. Jeg fikk positiv Cb digital dagen etter, men da var jeg allerede 2 dager over IKM i følge 28-dagerssyklusen. Min kan også variere mellom 26 og 35 dager, omtrent, så det er absolutt håp for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå