marsgutt 2013 Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 under forige svangerskap hadde jeg mye rare drømmer. ser ut som det skal bli slik denne gangen og. drømmer mye til vanlig også. men er veldig rare ting jeg drømmer om nå. veldig livlig fantasi i drømme land. flere som opplever dette?
Chelseafan Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Har bare drømt at jeg fikk en sønn med masse hår en gang, og at jeg hadde problemer med og Amme, men ellers var det en kos drøm
KattaVenter..? Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 Jeg drømmer også mye, men gjør det til vanlig også
LivHeidi Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 Tror vi drømmer like mye som vi normalt gjør, men vi våkner gjerne flere ganger om natta nå, og da husker vi bedre drømmene våre. Om vi bare er pittelitt våken så fokuserer hjernen.
marsgutt 2013 Skrevet 24. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2012 mente ikke om man drømmer like mye. men innholde av drømmene. slik som i natt drømte jeg at jeg var på ul og fikk se 2 barn, men di var prikk lik min første. og når fødselen startet klemte jeg ut 2 stk som var like store som hun første og hun er 5 år:P våknet passe svett:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå