Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Vi har masse gråpærer akkurat nå. De er jo kjmpegode å spise som de er, men holdbarheten er ikke god og det er begrenset hvor mange kilo vi kan spise om dagen. Er det noe godt man kan bruke dem til slik at vi kan få tatt vare på noen? Kaker? Hermetisering, Deserter? noe annet?
snuppo Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 http://www.alleoppskrifter.no/s/p%C3%A6rekake.html http://www.alleoppskrifter.no/s/p%C3%A6redessert.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå