Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Har lest tråden til hun med mannen som sov i samme seng med en annen dame og kom til å tenke på noe min mann gjorde. Min mann kjører langtransport og er borte hele døgn i slengen. En gang hadde en kompis av han spurt om ei venninna av han kunne få sitte på (hun skulle til siste stoppested), mannen min "måtte" kjøre å hente henne hjemme hos seg om morgenen (en omvei), og denna jenta satt på han HELE dagen, altså han skulle ikke bare kjøre fra a til å, men abcdefg... Så fra tidlig på morgenen til sent sent på kvelden hadde han hatt denna jenta med seg. Hun hadde attpåtil tatt seg noen øl???! På turen.. Hva syns dere om dette? Jeg stilte jo spørsmål om hvilken intr han hadde av å ha ei jente med i bilen hele dagen?! Begynner å lure på jeg underreagerte hele greia...
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Hadde ikke tenkt noe over det. Med mindre han kjørte i nærheten av henne hele dagen og kunne hentet henne senere... da hadde det vært rart om hun satt på hele dagen. Men ikke om han skulle reise mot der de skulle.. Hadde jo blitt en omvei for han om han måtte kjørt tilbake igjen.. At hun tok seg noen øl er jo så da, men er jo kjedelig å sitte i bil lenge. Kommer jo litt an på tid hun drakk og. Var det bare i bilen, eller tok hun en øl til middag på en kro liksom.. Ser egentlig ikke noe galt i det.. De skulle samme vei, hun satt på.. Er vel ikke mer mystisk enn det.
Cat.68 Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 Nei denne hadde jeg nok ikke regagert på i hele tatt. Hun fikk skjuts, han fikk selskap på en ellers kjedelig transporthverdag sikkert. At hun drakk øl kan vel ha med å gjøre hvor hun skulle. Kanskje det ventet en fest dit hun skulle slik at hun varmet opp på veien.
Lyckelin Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 Nei denne hadde jeg nok ikke regagert på i hele tatt. Hun fikk skjuts, han fikk selskap på en ellers kjedelig transporthverdag sikkert. At hun drakk øl kan vel ha med å gjøre hvor hun skulle. Kanskje det ventet en fest dit hun skulle slik at hun varmet opp på veien. helt enig med deg her cat.68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå