Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Jeg syens ofte at komuntaren -Håper du ikke har barn- dukker mye opp i diskusjoner hvor folk sier hva de mener. Ofte kanskje litt sure og små krasse svar. Jeg synes det er rart at folk kan bedømme om man er god mor eller ikke over svar man skriver her inne.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Jeg er enig med deg, men samtidig kan jeg ikke unngå å få litt vondt inni meg når noen er regelrett slemme og mobbende i svarene sine. Jeg tenker at slike kvinner kan umulig være gode forbilder for barna sine, og det får meg jo til å tenke inni meg at det er dumt at slike voksne har barn. Men jeg har aldri sagt noe da, og skriver aldri den for for kommentarer, bare tenker for meg selv at det er jammen ikke rart at mange barn mobber når de har foreldre (mødre) som klarer å lire av seg så mye rart...
Gjest Vicky Pollard Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 "Håper du ikke har barn" er vel litt mye å håpe på på et forum som heter "Din baby"
SnekkerPelle Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 Tror det er mange her som blir vel tøffe i trynet og sier ting de ellers aldri ville ha sagt. Tror ikke de nødvendigvis overfører dette til sine barn.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #5 Skrevet 23. september 2012 Jeg tror de som skriver det egentlig mest får og såre. Jeg tror at mange deriblant meg svarer før man for tenkt seg om og derfor blir ting ofte sygt selv om man egentlig ikke mener det så slemt. Har ved et par annledninger deriblant en tråd det ble diskutert sex hvor jeg svarte det første jeg tengte på og selv om jeg ikke mente det slemt så det veldig selmt ut. Og en annen ting er jo at selv om man viser mindre gode sider av seg innemellom så er detgreit at den kommer ut her og ikke med barna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå