Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Føler meg helt grønn når det kommer til dette... Jeg har snakket med en på nettet i ca 3 uker, lange meldinger hver dag. Blitt litt kjent, men har ikke møttes. For en uke siden ga han meg tlf nr sitt siden det tok litt tid og få svar via nettet noen ganger. Vi sendte da mld hver dag, sånn et par stk på kvelden bare og hørte hvordan dagen hadde vært. Hadde egentlig avtalt å møtes på torsdag, sendte han en mld sent onsdag kveld og hørte om det ble noe av, mld han hadde skrevet før indikerte at det kanskje ble sent på jobb for han. Ikke noe svar før jeg meldte han etter jobb torsdag og spurte om han hadde fått mld mi. Joda og det passet nok ikke da, men gjerne begynnelsen av neste uke. Jeg tenkte ok, vi gjør et forsøk til, spør hvordan tirsdag er for han, han svarer tirsdag blir det! På fredag kveld sender jeg en mld og spør om han har noe spennende planer for helgen, og han har ikke svart enda.... Da tenker jeg at han ikke er interressert.... Overdriver jeg?
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Han er ikke interessert. Hvis en mann ønsker å møte en kvinne han liker, så tar han initiativ eller besvarer hennes meldinger. Kutt ham ut og hiv deg på noen andre på nettsiden Masse fisk i havet
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 Takk for svar, ja det er det jeg tenker også... Men det er jo så mange forskjellige typer der ute, jammen ikke godt å vite hva som er "normalen". Men jeg hadde uansett kostet på meg det ene minuttet det tar å svare på en mld, selv om jeg ikke hadde vært så interressert....
Audix78 Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 Det kan hende han er interressert men at han synes det er en bøyg å møte deg i real life, kanskje han er redd for at han "faller igjennom" ovenfor deg... jeg har iallefall det problemet selv når det kommer til nettdating, at jeg ofte feiger ut fra å møte mannen selv om jeg egentlig vil...
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #5 Skrevet 23. september 2012 Jeg opplevde mye av det samme som deg, og det var flere ganger jeg var nær på å gi opp vedkommende. Men, så var det noe som var så spesielt med de samtalene vi hadde, at jeg ikke ville gi slipp.. Så, isteden for begynte jeg å ikke svare så raskt, og heller la han ta initativet, og etterhvert da endret det seg.. Alle er forskjellige, og alle har nok ulike måter de er på. Nå er vi samboere på 4 året, og har det helt fantastisk! Følg magefølelsen!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #6 Skrevet 23. september 2012 Je, jeg må jo bare vente å se om jeg hører fra han... Vi har jo en avtale om å møtes på tirsdag så da må han vel gi lyd fra seg før eller siden. Hvis han ikke gjør det er det jo det tydeligste hintet man kan få, hehe HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå