GlemMegEi Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 hvordan orker folk å dele seng med hunder,katter osv..? må jo bli ekstremt mye hår/pels i sengetøyet.. husker vi var på helgebesøk en gang hos noen med dyr,vi fikk jo selvsagt rent sengetøy,men like fordømt fullt av hår.. mulig det blir en vanesak altså..
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Vi har både katt og hund, bare en av hver nå, men har vært opptil to hunder og to katter. Dyr er ikke lov i sengen vår, men hos ungene blir det brått litt kos og klem på kveldstid. Er helt enig med deg, ikke bare hår som samler seg på lakenet... vi har hannhund og de som kjenner hannhunder som har "utstyret" fritt fram uten masse pels vet at dyr også har "utflod". Om ikke mye, så er det litt og det er æSJ. Koselig med dyr, men på renslighetens premisser ja ))
Hybelkanina Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 En ting er pels, en annen ting er når de legger fra seg mark eller flått. Det får pels til å fremstå som ganske hyggelig rett og slett Vi har dyr selv, og det er veldig hyggelig, men de får ikke være på soverommene.
Major HotLips Houlihan Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 Dyr på soverommet er en uting. Vi har to katter og de er ikke velkomne i noens senger, de har sine egne soveplasser
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #5 Skrevet 23. september 2012 Jeg skal innrømme at bikkja var velkommen i senga for noen år siden, den gang vi ikke hadde barn.. de nettene jeg var alene hjemme synes jeg også det var en trygghet å ha den der Men nå er det strengt forbudt, de får heller ikke lov til å gå opp i 2 etg der soverommene er.. vet ikke om det er pga barna eller at jeg har blitt mer "hygienisk" med årene
Tuttelura881 Skrevet 23. september 2012 #6 Skrevet 23. september 2012 Vi har en hund og to katter, støvsuger hver dag for og være sikker på at det ikke er pels OVERALT! Liker ikke det. Hunden sover i sitt bur i kjelleren med kattungen. Den voksne katta må ut på natta, ellers tisse han inne:/ Dyra får ikke lov og være i nærheten stav soverommene våre. Hunden får heller ikke lov og gå på kjøkkenet. Det er våres private plass i huset, som er dyresone fri
Rediken Skrevet 23. september 2012 #7 Skrevet 23. september 2012 Katten har ingen adgang til soverommet. Den har skjønt at soverommet er ulovelig sone, og syns derfor det er utrolig spennende å snike og snuse der når han tror vi ikke ser den. Når den har skjønt at den har blitt oppdaget piler den av gårde i full fart...
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #8 Skrevet 23. september 2012 Vi har en korthåret katt som er vellkommen i sengene våre om den vil. Den røyter utrolig lite. Kan knapt huske å ha sett et hår etter den. De hårene vi støvsuger opp er menneskehår.
SnekkerPelle Skrevet 23. september 2012 #9 Skrevet 23. september 2012 Vi skifter ofte på senga. Bare kos å dele plassen med gamlemor
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #10 Skrevet 23. september 2012 Alt blir en vane, jeg liker å ha katten i sengen. Den ligger på eget teppe oppi sengen. Men selvfølgelig, jeg får helt sikkert hår på sengetøyet selv om. Og sikkert mulig at katten romsterer rundt mens jeg sover, men som sagt, jeg synet det er koselig med katt,
Gjest Miryks Skrevet 23. september 2012 #11 Skrevet 23. september 2012 Har verken hunden eller kattene i senga. Hadde kattene med meg i senga da jeg bodde på internat, men når jeg og gubben flytta sammen ble senga nei-område.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #12 Skrevet 23. september 2012 Det er jo skikkelig ekkelt å ha dyr i den senga mennesker skal sove i! Jeg hadde hatt store problemer med å både sove og spise i et hus hvor man ikke skiller på dyr og mennesker!
marsgutt 2013 Skrevet 23. september 2012 #14 Skrevet 23. september 2012 vi har en liten hund. den kommer fort opp i sengen om morgenen i helgene da vår datter slipper den inn på romme for og vekke oss. men den får ikke lov og være på rommet ellers. den røyter også minimalt så slipper og få disse hårene i sengen. jeg er alergisk mot MID, og har hat katter før. var et mareritt hvis di hadde vært oppi sengen. senga har jo MID uansett og kroppen vår er full av det. men trenger ikke ekstra små dyr som katter drar inn etter en tur ute. hunden har fast plass i sofan sammen med meg og er veldig kos og ha ham i arm krokken.
Gjest Miryks Skrevet 23. september 2012 #15 Skrevet 23. september 2012 Det er jo skikkelig ekkelt å ha dyr i den senga mennesker skal sove i! Jeg hadde hatt store problemer med å både sove og spise i et hus hvor man ikke skiller på dyr og mennesker! Du ville neppe merket forskjell om du kom til et hus hvor dyra sover i sengene til vanlig, om noen ikke hadde sagt det til deg
timiane Skrevet 23. september 2012 #16 Skrevet 23. september 2012 Jeg har to hunder og der er i hele huset. Sofaen og sengen er min. De må bli invitert for å komme opp. De får av og til komme opp i sengen, men det er like før sengtøyet skal skiftes. Det blir mye hår i hele huset av hund, de er bakdelen med de.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #17 Skrevet 23. september 2012 Det er jo skikkelig ekkelt å ha dyr i den senga mennesker skal sove i! Jeg hadde hatt store problemer med å både sove og spise i et hus hvor man ikke skiller på dyr og mennesker! Du ville neppe merket forskjell om du kom til et hus hvor dyra sover i sengene til vanlig, om noen ikke hadde sagt det til deg Det er jo skikkelig mangel på hygiene, så jeg er ganske sikker på at huset generelt bærer preg av eierens holdninger! Hvordan man kan orke tanken på å dele seng med et rovdyr er mer enn jeg kan skjønne. Jeg grøsser bare ved tanken
Gjest Miryks Skrevet 23. september 2012 #18 Skrevet 23. september 2012 Det er jo skikkelig mangel på hygiene, så jeg er ganske sikker på at huset generelt bærer preg av eierens holdninger! Hvordan man kan orke tanken på å dele seng med et rovdyr er mer enn jeg kan skjønne. Jeg grøsser bare ved tanken Vel, da jeg hadde kattene i senga mi, vil jeg påstå at resten av rommet og alt var rent.Hele huset preges jo ikke bare av at katta/bikkja sover i senga Men som sagt, her sa gubben tidlig fra om at han ønsket ikke kattene oppi senga, og siden jeg aldri har satt dyr høyere enn mennesker respekterte jeg det.
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. september 2012 #19 Skrevet 23. september 2012 Her har vi 3 katter, og de bytter på å ligge i senga. Er så kos att:) skifter sengetøy en gang i uka så anser det ikke som noe stor krise.
Fiemamma Skrevet 23. september 2012 #20 Skrevet 23. september 2012 Har korthåret chihuahua som sover under dyna i fotenden. Har ikke en stor gris i hus så det går helt fint.. Har støvsuger og vaskutstyr også som er kjekk å ha til å vaske opp etter meg og mannen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå