Line-mamma til to herlige Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 med jenta mi testet jeg positivt på dag to etter forventet mens:) håpet at jeg skulle være gravid igjen nå så testet når jeg sto opp idag, altså 2 dager etter forventet mens. Meen den var negativ, så da er jeg nok ikke gravid denne gang:/
Mamma_til_2 Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 jeg og en venninne av meg var begge ca 10 dager over da vi testet positivt, fikk neg helt til da.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 Ved første graviditet testet jeg positiv 3 dager før jeg ventet mens. Andre gang 2 el 3 dager over, skjønte ikke at jeg kunne være gravid før da
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 Alt i fra 4-5 dager før forventet mens og til en uke over. En uke over var med førstemann. Da var jeg til legen den dagen jeg var en dag over og testet negativt, og fikk da med med antibiotika som gravide ikke skulle ha siden jeg ikke var gravid (fikk vite at når man er gravid vil testen alltid bli positiv når man er over forventet mensdag). Heldigvis sa magefølelsen noe annet og jeg begynte ikke på medisinen. Test på nytt etter noen dager og så en svak skyggestrek. Ny test noen dager etter det og da var det en svak strek der. Ny test, negativ. Men jeg var gravid og fikk en flott og frisk sønn ca 8 måneder etter dette
Line-mamma til to herlige Skrevet 23. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2012 jeg har veldig på følelsen at jeg er gravid, så ble litt skuffa når testen viste 'ikke gravid' :/ tidligere idag. Somsagt hadde jeg positiv test samme tid sist, når jeg ventet tulla mi. Men kommer ikke mensen får jeg teste igjen til helgen. Er det kanskje en ørliten kjangse?? *håpefull*
2_små_og_flere_grå Skrevet 23. september 2012 #6 Skrevet 23. september 2012 Ca 1 mnd etter forventet mens, testet jeg positivt.
Line-mamma til to herlige Skrevet 23. september 2012 Forfatter #8 Skrevet 23. september 2012 Ca 1 mnd etter forventet mens, testet jeg positivt. testet du negativt før dette? Og var det sånn med begge barna dine?
Tuttelura881 Skrevet 23. september 2012 #9 Skrevet 23. september 2012 På nr 1 testet jeg positivt ca 4 dager før mens. Men nr 2, testet jeg et par dager før slo ut positiv med en gang er ca 7 uker på vei nå
2_små_og_flere_grå Skrevet 23. september 2012 #10 Skrevet 23. september 2012 Ca 1 mnd etter forventet mens, testet jeg positivt. testet du negativt før dette? Og var det sånn med begge barna dine? Ja, tok en del tester som var negative, også en hos legen.. Dette var med eldstemann, fikk positiv test samme dag som forventet mens med vesla
snuppo Skrevet 23. september 2012 #11 Skrevet 23. september 2012 fikk vel positiv test ei uke før,men som sagt denne var svaaaaaaaaaak
Line-mamma til to herlige Skrevet 24. september 2012 Forfatter #14 Skrevet 24. september 2012 fortsatt ingen mens hos meg, blir gal:) når bør jeg evt ta en ny test? Om det ikke dukker opp da..
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #15 Skrevet 24. september 2012 Jeg testet positivt fem dager etter eggløsning, jeg. Sykt, nesten så man tror det er feil, men da jeg var på tidlig ul i uke 4 stemte alt. Noen produserer mye hcg tidlig, andre produserer lite hcg seint. Prøv igjen om en ukes tid om ikke mensen dukker opp
Tovehvit Skrevet 24. september 2012 #16 Skrevet 24. september 2012 Testa positivt fredag den 13 juli^^ Det var 2 dager etter forventa mens, og helt uforventa at jeg skulle være gravid. Men spiren satt, til tross for en tivoliheisatur med ungene. Pluss en heftig tur med atmosfear i Liseberg:P
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 24. september 2012 #17 Skrevet 24. september 2012 Dagen mensen skulle kommet.
Line-mamma til to herlige Skrevet 25. september 2012 Forfatter #18 Skrevet 25. september 2012 uff, ser kanskje mørkt ut for meg da..:/
Miamimom Skrevet 25. september 2012 #19 Skrevet 25. september 2012 5 dager før forventet mens med begge:-)
Line-mamma til to herlige Skrevet 25. september 2012 Forfatter #20 Skrevet 25. september 2012 mensen kom nå .. Så får heller prøve igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå