Gå til innhold

Nan 3 eller kumelk


Anbefalte innlegg

Skrevet

- snupp blir jo snart 1 år, og da lurer jeg nan 3 eller kumelk, er egentlig ikke nan3 "vanlig melk"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra 1 år er jo kumelk helt ok å gi så lenge barnet tåler det. Billigere er det også. Vi begynte med kumelk fra sønnen min var 11 mnd.

Skrevet

men gikk du rett på eller blandet du nan og kumelk en periode?

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Jeg blandet husker jeg, så gikk vi over til kumelk etter hvert :-)

Skrevet

Du har begynt med yoghurt og sånt, sant?

 

Ville bare begynt med små mengder og så overlappet/trappet sakte opp.

Skrevet

ja hun spiser yoghurt og melk i mat og elsker fløteis :) tror vell et blir blandig i bynnelsen type 80/20 mme-melk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...