Mamma_til_2 Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 - snupp blir jo snart 1 år, og da lurer jeg nan 3 eller kumelk, er egentlig ikke nan3 "vanlig melk"
Hybelkanina Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Fra 1 år er jo kumelk helt ok å gi så lenge barnet tåler det. Billigere er det også. Vi begynte med kumelk fra sønnen min var 11 mnd.
Mamma_til_2 Skrevet 23. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2012 men gikk du rett på eller blandet du nan og kumelk en periode?
Gjest Vicky Pollard Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 Jeg blandet husker jeg, så gikk vi over til kumelk etter hvert :-)
VinterSol+2 Skrevet 23. september 2012 #5 Skrevet 23. september 2012 Du har begynt med yoghurt og sånt, sant? Ville bare begynt med små mengder og så overlappet/trappet sakte opp.
Mamma_til_2 Skrevet 23. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2012 ja hun spiser yoghurt og melk i mat og elsker fløteis tror vell et blir blandig i bynnelsen type 80/20 mme-melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå