Gå til innhold

Sang med dyp tekst

Anbefalte innlegg

Skrevet

om å miste kontakt med en forelder.

Trenger tips, har dere tips til sanger jeg rett og slett kan gråte til eller bli sint til?

Mistet kontakt med min far når jeg var 16 år, og han bryr seg null og nada om meg. Ikke prøvd å ta kontakt med meg en gang. Gikk fra daglig kontakt (bodde hos foreldre) til ingen kontakt.

Sangen skal brukes til selvhealing, så den må gjerne være dyp.

Eller en sang med dyp tekst uansett hadde vært fint, har en del følelser å få bukt med.

Kan du hjelpe meg, please?:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tips dere!

Glemte å si at min datter også har en far som ikke bryr seg om henne. Akkurat nå kjenner jeg det bobler inni meg fordi han ikke gjør det, alt han går glipp av... Vil aldri tilgi han om han ikke ønsker å ta en del i vår datters liv, for han er ellers en oppegående mann. Eller man kan vel ikke akkurat kalle han oppegående fordi han aldri har vist interesse og heller aldri møtt sin datter.

Dårlig erfaringer med fedre ja... Så hat-sang om fedre passer også.

Skrevet

Ingen hat-sang, heller tvert imot, men hvis du vil grine så vil nok denne kunne funke: heartland - i loved her first.

Min far har også vært fraværende, da jeg hørte denne sangen som en far har skrevet til sin datter på bryllupsdagen, så kom tårene. Det er noe jeg aldri vil få oppleve. Utrolig flott tekst, skulle noen ganger ønske at pappa var så glad i meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...