Gå til innhold

lei av anonyme innlegg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjenner hormonene er kommet værtfall. når noe så smått som anonyme innlegg irriterer:P men skjønner ikke poenge med og være anonym når du skal skrive "dritt" om andre. forstår di som har spørsmål om ting som di ikke vil at alle skal vite at kommer fra dem.

flere som har samme tanker ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

100% enig, de bør heller stå for hvem de er

Skrevet

Ja hvis de kommer med spydigheter synes jeg det er dumt at de er anonyme. Synes ikke de trenger å være ekle uansett da.......synes egentlig alle kunne være hyggelige og vennlige med hverandre her inne ;) Det skal jeg lære mitt barn når hun kommer ut.

Skrevet

Vi lære ungan våres å respektere andre. Godta at andre har andre meninger enn vi har.. Men hvor forsvinner den lærdommen når vi blir voksne??? Er det sånn at når man bar blitt voksne så har vi rett til å trykke ned andres meninger og tråke på andre mennesker...

Bare en tanke som slo meg...

Skrevet

Vi er vel heller anonyme, vi også. Jeg ser ikke navnet på noen her inne, vet ingen personlige detaljer om noen og så og si ingen har bilde. :P

Skrevet

rimelig enig!

men jeg blir også svært lei av de som hele tiden skal skrive med stor å, Ø osv... Er så jævelig å lese syns jeg :P

Skrevet
Vi er vel heller anonyme, vi også. Jeg ser ikke navnet på noen her inne, vet ingen personlige detaljer om noen og så og si ingen har bilde. :P
har navnet mitt jeg. men vet folk jeg kjenner også er her inne så derfor ikke bilde. er ikke alt nabon trenger og vite om mine private ting hvis du skjønner. men jeg snakker om di innleggene som er for og rakke ned på andre, da er folk raske med og være anonyme. feigt synes jeg.
Skrevet
rimelig enig! men jeg blir også svært lei av de som hele tiden skal skrive med stor å, Ø osv... Er så jævelig å lese syns jeg :P

De store å`ene kommer av seg selv. Har opplevd dette flere ganger :) Plutselig er alle å`ene i hele innlegget store......det er litt kjedelig.

Skrevet

Nei, men da vet man iallefall at f.eks hun november-spire-79 er det ikke noe vits i å skravle med en annen gang ;) Hvis det var meg som var ekkel da ;)

Skrevet
Nei, men da vet man iallefall at f.eks hun november-spire-79 er det ikke noe vits i å skravle med en annen gang ;) Hvis det var meg som var ekkel da ;)

Copy that ;9 Det er jo sant...

Skrevet

tror ikke lenger det kun er hormoner:P e det virkelig så farlig å hvis nicket sitt bare for at du ska skriv nå som kansje andre e uenig i eller kan ta sæ nær av. hvis du trur folk kan bli såra eller nå av det du skriv så får man no heller la det vær da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...