Gå til innhold

Home-knappen på Iphonen min virker ikke lengre :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte telefonen i mars, og den har allerede begynt å tulle en god del. Barna har ikke lekt med den, og vil selv si at jeg har vært forsiktig når jeg har brukt den.

Hva i alle dager skal jeg gjøre? Kommer meg jo ikke ut av programmene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på innstillinger > generelt > tilgjengelighet > assistiveTouch: på!

Har ikke prøvd dette selv, men prøv deg fram. Tror du kan få til noe der :)

Skrevet

Jeg prøvde det. Funka ikke hos meg. Regner med at det er dårlig kontakt det dreier seg om hos meg..

Ikke HI

Skrevet

Det funker ikke :( Må trykke uendelig mange ganger, og skikkelig hardt for at den skal reagere... Blir litt irritert, har ikke lyst å kjøpe ny telefon allerede..

HI

Skrevet
Det funker ikke :( Må trykke uendelig mange ganger, og skikkelig hardt for at den skal reagere... Blir litt irritert, har ikke lyst å kjøpe ny telefon allerede.. HI

Hvorfor skal du kjøpe ny tlf? Du har jo ny telefon! Det sure er at du må levere den inn til reperasjon og ta i bruk den gamle en stund.

Skrevet
Det funker ikke :( Må trykke uendelig mange ganger, og skikkelig hardt for at den skal reagere... Blir litt irritert, har ikke lyst å kjøpe ny telefon allerede.. HI
Hvorfor skal du kjøpe ny tlf? Du har jo ny telefon! Det sure er at du må levere den inn til reperasjon og ta i bruk den gamle en stund.

Det er omtrent like dyrt å sende den inn som å kjøpe ny. Jeg leverte den forrige Iphonen inn, å den fikk jeg aldri tilbake!! Fikk ikke erstatning heller for at Elkjøp hadde rotet den bort.

Jeg har ny telefon, men skal si at jeg gidder ikke betale en formue på å sende den inn, da kjøper jeg heller ny til omtrent samme pris som det koster å få den reparert, evt rotet bort.

HI

Skrevet

Jeg hadde samme problemet. Sendte inn tlf og fikk en helt ny! Og det var til og med over ett år etter jeg kjøpte tlf, så garantien var gått ut.

Send den inn, du!

Skrevet

Hvis det ikke går på garantien kan du få fikset hos hos utallige iPhone-fiksere :) Vi fikset akkurat hjem-knapp og knust bakskjerm og betalte 600,- kr. Mannen søkte på iPhonehjelp (eller noe) + vår by og vips, mange treff på folk som gjør dette billig og raskt :) Tok én dag!

Skrevet
Hvis det ikke går på garantien kan du få fikset hos hos utallige iPhone-fiksere :) Vi fikset akkurat hjem-knapp og knust bakskjerm og betalte 600,- kr. Mannen søkte på iPhonehjelp (eller noe) + vår by og vips, mange treff på folk som gjør dette billig og raskt :) Tok én dag!

Takk for tipset :D

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...