Anonym bruker Skrevet 22. september 2012 #1 Skrevet 22. september 2012 Jeg blir tullete!!! Nei, jeg er ikke gravid, men mensen ser jo ikke ut til å komme! Hvor ble det av syklusene mine med 28 dager?? Tidlig overgangsalder kanskje....
Anonym bruker Skrevet 22. september 2012 #2 Skrevet 22. september 2012 Om det er noen trøst: jeg hadde helt plutselig en syklus på 35 dager for et års tid siden. Hadde vært nøyaktig 28 dager de forrige fem månedene (før det gikk jeg på p-piller i mange år), og gikk tilbake til 28 dager igjen de neste syklusene. Etter det har det nesten alltid vært 28 dager, et par ganger 27 og én gang 25. Vet ikke hvorfor det skjer, men kan jo være et engangstilfelle hos deg også?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2012 #3 Skrevet 22. september 2012 Om det er noen trøst: jeg hadde helt plutselig en syklus på 35 dager for et års tid siden. Hadde vært nøyaktig 28 dager de forrige fem månedene (før det gikk jeg på p-piller i mange år), og gikk tilbake til 28 dager igjen de neste syklusene. Etter det har det nesten alltid vært 28 dager, et par ganger 27 og én gang 25. Vet ikke hvorfor det skjer, men kan jo være et engangstilfelle hos deg også? Da skal jeg holde ut noen dager til før jeg flyr på veggen! Takk for oppmuntringa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå