Gå til innhold

SE HIT, vil ha synspunkter NÅ ang graviditetstest....!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en nå i kveld. Venter ikke mens før til helga, altså om en uke. Jeg brukte ikke morgenurin og allikevel slo testen ut på Pepsi Max-urin, hehe. Kan dette stemme??????

Streken var svak, men synbar etter 3 minutter og ble sterkere og sterkere etterhvert.

Ser jeg syner??? Kan testne være feil??? Så mange dager før forventet mens og med kveldsurin???

dette var test fra billigestester.no, såklat strimmel....

Takknemlig for svar - fort!!!!! :)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BTW. Jeg tok også eggløsningstest fra samme nettsted, den var også veldig positiv....

Får jo grå hår av dette her!!!! Hehe

HI

Skrevet

En strek er en strek sies det! Drister meg til å si gratulerer;)

Kan jeg spørre om du vet hvor mange dager DPO du er? Jeg har IKM den 30 sep, men er bombe sikker på at jeg er gravid. Tok en test med kveldsurin i går, men den var så klart negativ. Alt for tidlig, hehe, kunne bare ikke dy meg. I morgen er det altså en uke til min IKM, kanskje det vil slå ut på morgenurin da? Vurderer sterkt å prøve! Klarer nesten ikke vente.. Og nå gav du meg litt håp, hehe:)

Skrevet

Ville nok tatt en test til imorgen eller den dagen du venter mensen for å være helt sikker... Men er det ikke slik at tester slår ut på det økte hcg nivå man får når man er gravid? For da er vel sjansen for at testen viser galt ganske liten :)

Gratulerer om du er gravid! :)

Skrevet

En Strek er en strek :-) Gratulerer!!!

Jeg har IKM i morgen, men har tenkt å IKKE teste denne gangen! Det har gått fint så langt og det hjelper jo så klart at jeg ikke har en eneste test hjemme... Kjenner meg gravid (kjennes akkurat som forrige gang jeg ble gravid), men jeg bare venter og ser. Har sagt til meg selv at jeg ikke skal teste før 14 dager etter IKM (har ustabile sykluser og flere forsøk på eggløsning hver syklus før kroppen får det til!), så får vi se hvor lenge jeg holder ut!

Lykke til!

Skrevet

DPO er vel 2-3 uker... Er ikke så flink til å holde styringa. Får ikke lastet opp bilde, grrr... Men det var en strek, nå var den blitt enda sterkere, men nå er det jo brått en halvtime siden jeg tok testen så da er jo testen "ugyldig".

Får ta ny i morgen tidlig, kommer ikke tli å få sove inatt!!! Dette blir barn nr 4, men jeg er like usikker og tvilende allikevel :)))) Tusen takk for svar, ille moro at dere sier "en strek er en strek" selvom jeg ikke vil vite fasiten før i morgen tidlig egentlig. Enda bedre er det at jeg uansett til skal til legen min til mandag, da skal jeg be om blodprøve!

HI

Skrevet

Er den sterk så er det bare å ta en ny i kveld

Skrevet

streken reagerer kun på hormonet hcg. hcg har du kun i urin dersom du er gravid, så gratulerer :D

Skrevet

Positiv test så lenge før IKM betyr høyt Hcg-nivå (har googla her nå ), kan det bety at det er tvillinger da?!?!??!?!?!??!?! :D

HI

Skrevet

Da har jeg tatt enda en test - herregud blir jo helt tullete av dette!!

den var svakere, men streken var der!!!!

HI

Skrevet

Ja, det kan hende det er tvillinger, men ikke ha for mye tro på det. Er mange som har testet postivt tidlig, og som oftest er det bare 1 alikevel.

Skrevet

Da har jeg testet på morgenurin også, med billigtest-strimmel. Klar positiv. Men streken kom ikke før etter et par minutter, og er livende redd for at kanskje jeg lot det gå et halvt-ett minutt over 3 minutters-grensa før jeg leste av siste gang (skiftet bleier på mini mens testen gikk). Det står at etter 5 minutter er testen ugyldig.

Dette gjør meg gal. Får prøve å roe ned til i morgen, skal til legen da. Huff og huff. Skjønner ikke hvorfor jeg stresser sånn med dette, kan liksom ikke tro det. Med de tre andre har jeg vært helt rolig så fort testen har vist positivt, har visst det liksom, nå er jeg jo bare mer urolig for jo flere positive jeg får, hahaha.

HI

Skrevet

Ant er du gravid. Jeg vet ikke så mye om dette sånn egentlig, men jeg har hørt at de billigstrimlene er mer sensitive for hcg enn apotektester (noe sånt som at billigstrimlene slår ut på over 10 i hcg og apotektestene på 30). Jeg vet også at mange tester blir positive etter å ha ligget en stund, men at det skal være snakk om etter fem min synes jeg høres rart ut.... Jeg har en gang tatt en negativ test som ble positiv etter 30 min i søppelkassa og jeg var ikke gravid.

Skrevet
Da har jeg testet på morgenurin også, med billigtest-strimmel. Klar positiv. Men streken kom ikke før etter et par minutter, og er livende redd for at kanskje jeg lot det gå et halvt-ett minutt over 3 minutters-grensa før jeg leste av siste gang (skiftet bleier på mini mens testen gikk). Det står at etter 5 minutter er testen ugyldig. Dette gjør meg gal. Får prøve å roe ned til i morgen, skal til legen da. Huff og huff. Skjønner ikke hvorfor jeg stresser sånn med dette, kan liksom ikke tro det. Med de tre andre har jeg vært helt rolig så fort testen har vist positivt, har visst det liksom, nå er jeg jo bare mer urolig for jo flere positive jeg får, hahaha. HI

Jeg har aldri opplevd at det har tatt noen minutter før det kommer fram at man er gravid, MEN jeg har heller aldri opplevd at den blir positiv etter en stund når den var negativ i begynnelsen :P

Jeg tror du er gravid ;)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Du er nok på tjokken ja :-) gratulerer!

Skrevet

Nå kan det ødelegge gleden dette her, men sier det likevel....

Når en tester en uke før mens er ventet, er det mulig at testen reagerer på en kjemisk graviditet. At egget streifer borti, men ikke fester seg. Dette er veldig vanlig, men noe som man ikke vet om fordi man vanligvis ikke tester seg midt i syklusen;)

Skulle mensen dukke opp til vanlig tid vil jeg minne deg på at det ikke er en spontanabort selv om du fikk utslag på testen nå.

Håper at jeg tar feil, og at du har rett, og at fjerdemann er på veg!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...