Gå til innhold

Hvor lenge har du og din utkårede vært sammen...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært i lag i snart 4 år:) Håper og tror det varer livet ut !!

Skrevet

Vært sammen fem år uten noen pauser. Har aldri vurdert å gå fra han. Så vidt jeg vet har ikke han det heller ;)

Vi har i grunn ikke hatt noen kriser heller, så spent på å se hvordan vi evt. skulle takle det. Vi har pusset opp hus sammen, noe som gjerne fører til en del konflikter, uten å bli uvenner. Vi har også fått barn sammen, som jo også kan føre til konflikter, uten at det har tæret noe særlig på oss som par. Jeg har troa på han her altså :)

Skrevet

Snart 7 års jubileum. Hadde pause på et år, etter et år som kjærester. Så fant vi ut at vi ikke kunne leve uten hverandre. Han flyttet med meg til andre siden av jordkloden, og nå har vi vært gift i 3 år og har et barn sammen.

Skrevet

Vi hadde litt balluba helt i starten av forholdet, men har nå vært sammen i snart syv år :-) Vi krangler og har noen dårlige dager, men jeg elsker ham og han elsker meg i tillegg til at vi er grunnleggende enige om hva som er viktig i livet og i oppdragelsen av barna.

Har fortsatt troen på at vi skal klare å bli gamle sammen :-)

Skrevet

Vi har vært sammen i 17 år og gift 7 av dem. Ingen pauser.

Skrevet

Vært sammen i 8,5 år uten pause, gift i 4 av de,...

har en på 7,5 år, ei på 4 og en på vei :)

Skrevet

10 år, men har hatt et opphold på 6-8 mnd. ;) Noe som hjalp veldig på de "issues" vi hadde da ;)

Skrevet

I to år. Har aldri hatt pause. For meg hører pauser i forholdet til fjortistiden min.

Skrevet

7,5 år sammen, der vi har vært gift i ett. Ingen pauser.

Skrevet (endret)

Nå i november har vi vært sammen i 29 år. Gift i 24 av dem. Har aldri hatt pause. Vi var begge 16 da vi ble sammen, og visste at dette var for livet. Nå er vi 45, og har fire barn mellom åtte mndr og 22 år.

Endret av Versailles
Skrevet

Vært sammen i 16 år, siden vi var 16. To pauser, første etter bare 8 mnd, og den andre etter 6 år (da var vi 22). Det har vært noen opp og ned turer, men de har gjort forholdet vårt bunnsolid. Vært gift i snart fire år, nå venter vi tredje barnet iløpet av fire år.

Skrevet

I to år. Har aldri hatt pause. For meg hører pauser i forholdet til fjortistiden min.

Tror ikke alle her som skriver pause mener det på fjortismåten. F.eks når jeg sier 8 år med 1 års pause betyr det: vi ble sammen, gjorde det slutt, og ble sammen 1 år senere...;-)

Skrevet

Vært sammen i snart 10 år. Ingen pauser.

Skrevet

Vi har vært sammen 15 år uten pause

Skrevet

Vi har vært sammen 4,5 år. Ingen pauser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...