Gå til innhold

Kredittkort på Kypros?

Anbefalte innlegg

Skrevet

No show? Eller ok? Hører det funker dårlig i Hellas om dagen, bør man stille med cash?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De godtar bare geiter der nede i disse dager. Det er hard valuta, det!

Skrevet

Hvor mye veier en geit? Hvor mange får jeg med i kofferten? Må de være i live?

Skrevet

Og hvor mange Dimitri får jeg for en geit?

Skrevet

De geitene man kjøper på gaversomforandrerverden.no tar i allefall liten plass! Og de er verdt kr 250,-

Skrevet

Men kjett å komme med kofferten full av papirgeit, og så vil ikke Jimmy og Dimitri ha dem, og jeg får ikke daiquiri og jentungen får ikke flytemadrass..

Skrevet

Skulle tatt seg ut! Du får nok fylle kofferten med $...

Skrevet

Det finnes ikke en liten hjemmeside et sted hvor de selger geiter, og en slags geitekennel som befinner seg der du skal? Så kan du bestille på nett før du drar og ta ut geiter etter som du trenger det mens du er der? Papirgeiter får du i geiteminibanken der nede, men det er mulig at de ikke godtar det som valuta altså. Hva vet jeg, egentlig. Har aldri vært i de traktene en gang...

Skrevet

Synd du ikke skal til kreta, der har de kri kri. Bitte små geiter, sikkert i lommebokstørrelse...

Skrevet
Synd du ikke skal til kreta, der har de kri kri. Bitte små geiter, sikkert i lommebokstørrelse...

Veksel? Tips til Mr. Nice i baren?

Skrevet

Mer geiter enn du kan telle? Omvisning i banken, og fysisk aksess til kontoen?

Skrevet

Tar med litt euro i tilfelle geitene svikter, men kjenner at jeg blir litt uggen med tanke på å reise med masse kontanter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...