Gå til innhold

Er spreng kåt men mannen virker ganske uintressert :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lyst og bli knulla om og om igjenn :P bli fylt av sæd... off... er høg gravid med en livlig sex fantasi for tiden.... andre?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke gravid og har ikke mann, men har samme problemet som deg likevel.... føler med deg ;)

Skrevet

Vel, jeg antar han er som alle andre menn..de hører ikke hva kvinnfolka tenker, KUN hva de sier..

Så om du vil ha deg et nummer, bør du nok male et ganske så tydelig verbalt bilde for han..

Skrevet

Kan jeg fortelle deg at natt til lørdag var jeg med på trekant med en kompis og en venn av han...første gang for meg. Var på fest og hadde litt innabords. Men herregud for en opplevelse!!! Holdt på i nesten 2 timer. Knulla begge, han ene var mer aktiv enn han andre. Masse deilig ting jeg var med på...

Kan fortelle at sønnen min var hos mormor på overnatting, jeg er singel.

Skrevet

Jeg har en elsker (jeg er singel, det er han også). Vi møtes 1-3 ganger i uka hjemme hos meg etter at jenta mi har lagt seg. Vi pleier å ha sex, teste ut stillinger og ikke minst oralsex.

Men han er på ferie i Australia i 4 uker og jeg er suuuuper kåt!!!!!

Skrevet

vi har jo masse sex egentlig da, men virker for at han har mistet lysten no på slutten av svangerskapet.. men eg kan jo godt fårstå de da, når eg ser ut som en kval :( gleder meg til og få tilbake kroppen min og ha masse sex ijenn :P har hatt sex omtrent daglig hele tiden :) han sa de igår at han ville ikke ha sex før bebyen hadde kommt ut, den kunne jo ikke bli født med sæd på seg :P men eg fikk meg jo et nummer inatt fordi :P

Skrevet

Det høres virkelig ut som dere har funnet en perfekt match i hverandre!

Like blåste begge to :P

Skrevet
Det høres virkelig ut som dere har funnet en perfekt match i hverandre! Like blåste begge to :P
ja noen må jo være de også da :P alle kan ikke være like perfekte....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...