Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har den lagt ute lenge?

den har jo potensial til å bli veldig bra. Jeg ville kanskje malt litt, men grei planløsning og stor plass.

Skrevet

Men synes dere 3,6 er skambud for denne boligen?

Må male litt ja ;)

HI

Skrevet

det er jo bare å by så ser du jo hva det ender opp på...

Skrevet

Jeg synes det var dyrt med tanke på at det ikke var større enn 148 m² og at nesten alle rom må fikses på. Badet alene må jo totalrenoveres til et 6-sifret beløp.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Synes dette var lite for pengene, nesten 4 mill?? Aldri i heiteste helvete hadde eg brukt nesten 4 mill for det huset der. 150 kvm?? LITE...

Skrevet

Frokostquiz: Det må jo ikke totalrenoveres. Såklart kan det pusses opp, men ikke noe som Må gjøres. Bare har TG1, altså ikke noen skader i det hele tatt. Tror vi hiver inn et bud på 3,5 mill.

HI

Skrevet
Frokostquiz: Det må jo ikke totalrenoveres. Såklart kan det pusses opp, men ikke noe som Må gjøres. Bare har TG1, altså ikke noen skader i det hele tatt. Tror vi hiver inn et bud på 3,5 mill. HI

La meg omformulere:

Nesten alle rom må fikses på for at det skal bli fint :)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Frokostquiz: Det må jo ikke totalrenoveres. Såklart kan det pusses opp, men ikke noe som Må gjøres. Bare har TG1, altså ikke noen skader i det hele tatt. Tror vi hiver inn et bud på 3,5 mill.

HI

Tabbe... bygg et nytt for samme pris...

Skrevet

Jeg er ikke HI,men vil bare si til dere som foreslår å bygge et nytt hus til samme pris som hun vil by på huset ; bare tomta i dette området vil komme på ca. 2,5 mill. Så man får ikke noe nytt hus til under 4 mill.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Så bygghus et annet sted. Et hus på usle 150 kvm til nesten 4 mill?? Kster minst en mill å oppgradere også, badet var jo ræva, og furuhelvete deluxe!

Skrevet

Jeg synes huset var for lite, altfor liten tomt, veranda midt i glaningen og ikke noe privatliv. Jeg kunne ikke bodd slik, kan jo ikke spise middag på den verandaen der uten at hele byggefeltet vet hva man har på tallerkenen....

For meg var det absolutt ikke verdt 3,5 mill.

Skrevet
http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=36424395&sort=0&keyword=Bogafjell Hadde heller gått for dette, er på andre siden av motorveien, nærmere skolene også.

Hdde definitivt også gått for dette..! Altså, hver sin smak, men det andre huset måtte jeg ha brukt MASSE maling på, og definitivt pusset opp badet, tekniske feil eller ikke. For det var definitivt mye estetiske feil for min del..! :P

Skrevet
http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=36424395&sort=0&keyword=Bogafjell Hadde heller gått for dette, er på andre siden av motorveien, nærmere skolene også.

Helt enig med deg.. Pluss at de skal jo begynne å utvide boligområdet rundt det huset HI ser på så da er det å forvente masse bygging i årene fremover.. Bogafjell er et koselig område og ikke langt å gå inn til sandnes heller..

Skrevet

Fy flate for en pris!! For den prisen der kan du bygge et helt nytt stort hus på over 200 kvm her hvor vi bor, inkl hage. Og da har man ikke spart på noe heller.. Veldig glad vi ikkje bor i Sandnes. Syns synd på dere som skal kjøpe hus der:-(

Fælt å si det, men vi kjøpte for et halvt år siden et 6 år gammelt hus på 260 kvm for 2,8 mill. Og det er et flott hus, med romslig tomt og utsikt..

Skrevet

Har bodd i ett av de husene i gata der, kom aldri på at det ikke var enebolig. Har du sett lenger utover, Figgjo å Ålgård feks. får forsatt mer hus for pengene der.

Skrevet

Ja, har sett der også. Men ikke så mange aktuelle eneboliger der.

HI

Skrevet

Kom ett hus i Fengjeveien til salgs i går, det så ganske bra ut :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...