Anonym bruker Skrevet 22. september 2012 #1 Skrevet 22. september 2012 Det er ikke blitt solgt...har lyst å legge inn bud på 3,6 mill. http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=37009985&sort=0&keyword=h%E5bakneiken&areaId=20012
holahopp Skrevet 22. september 2012 #2 Skrevet 22. september 2012 har den lagt ute lenge? den har jo potensial til å bli veldig bra. Jeg ville kanskje malt litt, men grei planløsning og stor plass.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2012 #4 Skrevet 22. september 2012 Men synes dere 3,6 er skambud for denne boligen? Må male litt ja HI
holahopp Skrevet 22. september 2012 #5 Skrevet 22. september 2012 det er jo bare å by så ser du jo hva det ender opp på...
It's all about me Skrevet 22. september 2012 #6 Skrevet 22. september 2012 Jeg synes det var dyrt med tanke på at det ikke var større enn 148 m² og at nesten alle rom må fikses på. Badet alene må jo totalrenoveres til et 6-sifret beløp.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 22. september 2012 #7 Skrevet 22. september 2012 Synes dette var lite for pengene, nesten 4 mill?? Aldri i heiteste helvete hadde eg brukt nesten 4 mill for det huset der. 150 kvm?? LITE...
Anonym bruker Skrevet 22. september 2012 #8 Skrevet 22. september 2012 Frokostquiz: Det må jo ikke totalrenoveres. Såklart kan det pusses opp, men ikke noe som Må gjøres. Bare har TG1, altså ikke noen skader i det hele tatt. Tror vi hiver inn et bud på 3,5 mill. HI
It's all about me Skrevet 22. september 2012 #9 Skrevet 22. september 2012 Frokostquiz: Det må jo ikke totalrenoveres. Såklart kan det pusses opp, men ikke noe som Må gjøres. Bare har TG1, altså ikke noen skader i det hele tatt. Tror vi hiver inn et bud på 3,5 mill. HI La meg omformulere: Nesten alle rom må fikses på for at det skal bli fint
Anonym bruker Skrevet 22. september 2012 #12 Skrevet 22. september 2012 Går det an å få en mindre tomt?
Gjest Vicky Pollard Skrevet 22. september 2012 #13 Skrevet 22. september 2012 Frokostquiz: Det må jo ikke totalrenoveres. Såklart kan det pusses opp, men ikke noe som Må gjøres. Bare har TG1, altså ikke noen skader i det hele tatt. Tror vi hiver inn et bud på 3,5 mill. HI Tabbe... bygg et nytt for samme pris...
MillaMed2 Skrevet 22. september 2012 #14 Skrevet 22. september 2012 Jeg er ikke HI,men vil bare si til dere som foreslår å bygge et nytt hus til samme pris som hun vil by på huset ; bare tomta i dette området vil komme på ca. 2,5 mill. Så man får ikke noe nytt hus til under 4 mill.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 22. september 2012 #15 Skrevet 22. september 2012 Så bygghus et annet sted. Et hus på usle 150 kvm til nesten 4 mill?? Kster minst en mill å oppgradere også, badet var jo ræva, og furuhelvete deluxe!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2012 #16 Skrevet 22. september 2012 Jeg synes huset var for lite, altfor liten tomt, veranda midt i glaningen og ikke noe privatliv. Jeg kunne ikke bodd slik, kan jo ikke spise middag på den verandaen der uten at hele byggefeltet vet hva man har på tallerkenen.... For meg var det absolutt ikke verdt 3,5 mill.
Husbygger Skrevet 22. september 2012 #17 Skrevet 22. september 2012 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=36424395&sort=0&keyword=Bogafjell Hadde heller gått for dette, er på andre siden av motorveien, nærmere skolene også.
Øyboeren med to små <3 Skrevet 22. september 2012 #18 Skrevet 22. september 2012 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=36424395&sort=0&keyword=Bogafjell Hadde heller gått for dette, er på andre siden av motorveien, nærmere skolene også. Hdde definitivt også gått for dette..! Altså, hver sin smak, men det andre huset måtte jeg ha brukt MASSE maling på, og definitivt pusset opp badet, tekniske feil eller ikke. For det var definitivt mye estetiske feil for min del..!
Gjest Vicky Pollard Skrevet 22. september 2012 #19 Skrevet 22. september 2012 Syntes begge var jævlige jeg....
Nirgal Skrevet 22. september 2012 #20 Skrevet 22. september 2012 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=36424395&sort=0&keyword=Bogafjell Hadde heller gått for dette, er på andre siden av motorveien, nærmere skolene også. Helt enig med deg.. Pluss at de skal jo begynne å utvide boligområdet rundt det huset HI ser på så da er det å forvente masse bygging i årene fremover.. Bogafjell er et koselig område og ikke langt å gå inn til sandnes heller..
Anonym bruker Skrevet 22. september 2012 #21 Skrevet 22. september 2012 http://www.finn.no/f...yword=Bogafjell Hadde heller gått for dette, er på andre siden av motorveien, nærmere skolene også. Vi vil helst ha enebolig. HI
Anonym bruker Skrevet 22. september 2012 #22 Skrevet 22. september 2012 Fy flate for en pris!! For den prisen der kan du bygge et helt nytt stort hus på over 200 kvm her hvor vi bor, inkl hage. Og da har man ikke spart på noe heller.. Veldig glad vi ikkje bor i Sandnes. Syns synd på dere som skal kjøpe hus der:-( Fælt å si det, men vi kjøpte for et halvt år siden et 6 år gammelt hus på 260 kvm for 2,8 mill. Og det er et flott hus, med romslig tomt og utsikt..
Husbygger Skrevet 22. september 2012 #23 Skrevet 22. september 2012 Har bodd i ett av de husene i gata der, kom aldri på at det ikke var enebolig. Har du sett lenger utover, Figgjo å Ålgård feks. får forsatt mer hus for pengene der.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2012 #24 Skrevet 22. september 2012 Ja, har sett der også. Men ikke så mange aktuelle eneboliger der. HI
Husbygger Skrevet 22. september 2012 #25 Skrevet 22. september 2012 Kom ett hus i Fengjeveien til salgs i går, det så ganske bra ut :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå