Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 22. september 2012 #1 Skrevet 22. september 2012 Her blir det vin og menn (ja flertall) Kos dere med alskens eskapader! Mor skal ut dra gjerne med dere livrednigsveskene deres og heng dere på)
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 22. september 2012 #2 Skrevet 22. september 2012 Wohoo! God tur Alenekveld, snop og en uviss film. Gotta love it!
Gjest sug lut Skrevet 22. september 2012 #3 Skrevet 22. september 2012 Kos deg masse, husk ansvaret du bærer på dine yndige skuldre ved å være stedfortreder på byen for gamle kjerringer som meg, da - dvs rapportplikten etterpå! Her blir det kveld med Anton, gleder meg alt. Anton er min favorittmann akkurat nå.
Gjest Mentha Skrevet 22. september 2012 #4 Skrevet 22. september 2012 Her blir det tidlig seng etter en fuktig aften og natt i går. Alenekveld med mannen, spahotell og sushi, trenger jeg si mer? Kooos deg på byen, med vin og flertallige menn!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 23. september 2012 #5 Skrevet 23. september 2012 Hehe! Veeeel.. Nå Sitter jeg i baren på et sted på løkka, etter stenging med 4 menn som rydder i baren mens jeg bare henger litt:) jeg elsker det!! Men jeg føler meg veldig ung Inge dette var mitt gamle liv... Men disse mennene er kjekke og vil utrolig nok ha meg!! Området er fordi jeg har store pupper eller stort hjerte vites ikke, og det driter i, men hey det er veldig gøy å være meg akkurat nå!! For ordens skyld som det så fint heter her inn på din, så ligger jeg ikke med noen av disse kjekke og most doable mennen, men hadde jeg gjort det hadde jeg brukt kondom - så ingen trenger di " du dæven sv aids før fylte 30" som noen syndig påpekte forrige gang
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 23. september 2012 #6 Skrevet 23. september 2012 .... Eller hvem prøver jeg egentlig å lure.. Sølibat Kulie sprekker kanskje i kveld, men hey!! Jeg er ung, lykkelig og oppnådd veldig mange saker på ledig kort tid
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 23. september 2012 #7 Skrevet 23. september 2012 Hvem er Inge? Og hva er SV aids? Nytt politisk standpunkt?
Gjest Siklerotte Skrevet 23. september 2012 #8 Skrevet 23. september 2012 Så, brøt du sølibatlivet ditt med fire(!) menn på barbenken, eller modererte du deg litt?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 23. september 2012 #9 Skrevet 23. september 2012 Brøt ikke sølibatet i det hele tatt, bare nesten men selvsagt kun ned en:) på vei hjem nå i walk of same taxi:/ føler meg ikke så fresh
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 23. september 2012 #10 Skrevet 23. september 2012 Hva betyr "nesten" brutt sølibat? Details, woman!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 24. september 2012 #11 Skrevet 24. september 2012 Nesten brutt sølibat betyr det kleine fenomenet jeg: Vi skal ikke ha sex, så skal du det kan du jo stikke på baren i underetasjen ha sex og komme tilbake og spoone meg" Han: Okei det er greit, men jeg tar på et kondom just in case. Jeg : Hvorfor i all verden det? jeg er ikke så vid at du tilfeldigvis dette inni meg. Han: Nei jeg vet det men du har jo et barn.. Sjarmerende samtale halv 5 på natta... Han mente det som at OM jeg hadde ræva selvdisiplin og vi endte med ... så var det greit med kondom, jeg tolket det som en oppfølger til påstand om at jeg ikke var vid. Men altså det var hyggelig. Følte meg dritt dagen etter selvom vi bare kysse og tok bittelitt på hverandre, men bare over navelen. Dro så snart jeg våknet. Han spurte om jeg ville bli med på fotballkamp - var IKKE kledd for kamp! Men fikk melding fra han i dag da. Han skrev takk for besøket og håper vi kunne sees igjen. Imponert, jeg trodde han bare var ute etter en ting siden han er 32 år og bartender.. we´ll see. Skal på date med nr 1 igjen i morgen, nei onsdag =)
Gjest sug lut Skrevet 24. september 2012 #12 Skrevet 24. september 2012 *flirer* ... "så vid at du tilfeldigvis detter inni meg" --- ubetalelig kommentar!
Gjest Siklerotte Skrevet 24. september 2012 #13 Skrevet 24. september 2012 Aaah, du har det morsomt! Jeg ligger bare hjemme og stapper i meg potetgull og sjokolade, kjenner at kjolen strammer, men tenker at jeg fortsatt må feire min overståtte fødselsdag i en uke til, samtidig som jeg kan underholdes av andres byeventyr. Det er jo noe. Lykke til på date!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 24. september 2012 #14 Skrevet 24. september 2012 Aaah, du har det morsomt! Jeg ligger bare hjemme og stapper i meg potetgull og sjokolade, kjenner at kjolen strammer, men tenker at jeg fortsatt må feire min overståtte fødselsdag i en uke til, samtidig som jeg kan underholdes av andres byeventyr. Det er jo noe. Lykke til på date! Gratulerer med overstått! Stramme kjoler er inn vet du :/ hehe veldig løse også forsovet så du kan velge hvor du passer inn og dytte på med mer sjokkis! Ja ejg har det gøy, tenkte å ha det gøy noen år til, før jeg skal gå over til å ha det trygt og godt og fremdeles gøy da. Men gøy på en annen måte. Men jeg bare Må nyte skikkelig før det så jeg klarer bølgedalene som vil komme bedre. Takk for det. Gleder meg til å møte han igjen Så nå er det to stk oh my Blir moro!
Gjest Siklerotte Skrevet 24. september 2012 #15 Skrevet 24. september 2012 Hehe, vel, ja - i juli var denne kjolen relativt løs... Får satse på at den blir det igjen, men etter fylte 20 går alt nedover uansett, føler jeg, så jeg kan leve med å gjøre den om til en av mine stramme. Har uansett ikke mer plass til sjokolade nå, selv om hjernen min skriker at jeg bør fullføre. Jo flere, jo bedre! Det er ikke fullt før du har en til hver dag, eller før du, som venninnen min, ender opp med tre stykker som tror at dere er i et forhold på samme tid. Nyt og prøv deg frem, plutselig finner du THE ONE (for de som tror på sånt), og så blir det dere tre i en leilighet på Lambertseter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå