Anonym bruker Skrevet 22. september 2012 #1 Skrevet 22. september 2012 Noen som har erfaringer de ønsker å dele? Er det vanskeligere å amme? Har de blitt til "vanlig størrelse" etter ammeslutt? etc etc ønsker svar i forhold til spørsmålet, ikke meninger og kritikk rundt silikon innlegg i brystene. Hilsen en som lurer :-)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2012 #2 Skrevet 22. september 2012 Jeg ammet til gutten min var 8 mnd. Hadde litt problemer med det ene brystet, fikk to brystbetennelser som senere endte i innkapsling. Selve ammingen gikk kjempegreit, men måtte amme litt hyppigere pga mindre "plass" i brystene. Problemet med innkapsling kan skyldes at mine innlegg var 14 år gamle. Jeg har nå vært til kontroll og lege sier at risiko for ny innkapsling er liten iom at jeg ikke hadde problem før amming. Skal nå skifte mine. Angrer ikke på at jeg ammet og har hørt mange som har ammet problemfritt med silikon. Lykke til. Vær bare obs på at du nok må amme hyppigere slik at du ikke får betennelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå