Anonym bruker Skrevet 22. september 2012 #1 Skrevet 22. september 2012 Poden skal på bursdag til en klassekamerat, og i travelheten ble gaveinnkjøp glemt! Greit med hjemmelaget kort og en hundrelapp? De er år gamle.
Koala *g07* Skrevet 22. september 2012 #2 Skrevet 22. september 2012 Funker da helt fint det. De blir alltid fornøyd med lapper, det er hvertfall min erfaring.
mamma.no Skrevet 22. september 2012 #3 Skrevet 22. september 2012 (endret) Poden skal på bursdag til en klassekamerat, og i travelheten ble gaveinnkjøp glemt! Greit med hjemmelaget kort og en hundrelapp? De er år gamle. ....hvor gamle er de sier du? Min største er 5 år og han/vi/mottaker synes det er ekstra stas å lage/få hjemmelaget kort, så akkurat det er det minste problemet:) Jeg ville nok kanskje ha kjøpt en 3pk kinderegg, pakket den inn og lagt de pengene du ønsker i en konvolutt med hjemmelaget bursdagskort - det blir en suksess Endret 22. september 2012 av mamma.no
Anonym bruker Skrevet 22. september 2012 #4 Skrevet 22. september 2012 He he. De er 6 år (Num Lock'en hadde blitt skrudd av) Takk for tips HI
Anonym bruker Skrevet 22. september 2012 #5 Skrevet 22. september 2012 Evt så er jo invitasjon til kino alltids populært
mamma.no Skrevet 22. september 2012 #6 Skrevet 22. september 2012 Evt så er jo invitasjon til kino alltids populært JA!! DEN var bra!! Du er jammen god! I hvert fall når de blir litt eldre...sånn fra 6 år + Genialt altså! For i dag har jo ungene alt! Det er vanskelig å finne noe fornuftig å kjøpe for en 100-150kr... Dette må jeg huske - takk for tips
Fru Conradas Skrevet 22. september 2012 #7 Skrevet 22. september 2012 Når jeg gir bort penger ruller jeg seddelen og stapper den inn i en ballong som jeg blåser opp. Alltid en hit, og en ellers "kjedelig" gave blir litt mer spennende med en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå