Gå til innhold

Hurra for meg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 3 uker siden (!!!) skulle jeg begynne å endre livsstil.. Vet ikke hva jeg veide sånn nøyaktig, men vet at jeg veide rundt 110 kg.. Etter å ha spist hver 3 time og gått på tredemølle en halvtime hver kveld i 3 uker. ( minus lørdager og søndager ), og attpåtil ha drokket opptil 2 flasker pepsi max for dagen, så har jeg gått ned utrolig mye.. Det ekstra fettlaget jeg hadde på armene er borte, og jeg får på meg de gamle buksene mine igjen.. Og de gamle buksene mine fikk jeg kun på meg når jeg veide en rundt 95 kg.. Jeg har mye mer energi, føler meg så utrolig mye penere!! Huden er mye penere, og den svarte, pene jakka jeg kjøpte for noen mnd siden, som bare så vidt gikk igjen, er nesten for stor til meg nå.. Og det er ikke bare det at jeg har blitt mindre, men TANKEGANGEN min er endret! Istedenfor å bare oppføre meg sunt, så tenker jeg faktisk sunt.. Jeg har ikke noe usunt forhold til mat lenger og jeg gruer meg ikke lenger til mandagene, da jeg ikke kan spise snop.. Istedenfor å grue meg til mandagene, så gleder jeg meg til å føle meg litt ekstra bra igjen..

Det er så FANTASTISK! Dette er bare en faktor, men livet SMILER til meg! Hurra for meg, nå skal jeg kose meg med litt snop og chips, etterfulgt av løvbiff og pommes frites ikveld, sammen med en god veninne og en god film. :) Ha en god helg, alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt, deilig og kunne se så stor forskjell på så kort tid, Gratulerer. Jeg skal også i gang, men må nok vente til sommeren for nå er jeg graavid med termin i april så her blir det nok ennda noen ekstra kg før de skal av :D

Men alltid gøy og høre om de som faktisk klarer det :D

Skrevet

Så kjekt, deilig og kunne se så stor forskjell på så kort tid, Gratulerer. Jeg skal også i gang, men må nok vente til sommeren for nå er jeg graavid med termin i april så her blir det nok ennda noen ekstra kg før de skal av :D

Men alltid gøy og høre om de som faktisk klarer det :D

Åh, så gøy, gratulerer så mye!!:):) Ja, er alltid gøy og alltid like motiverende :) Hurra for oss!:)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...