Gå til innhold

Blir gal av mannen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har slitt litt med ryggen tidligere. I fjor var han sykemeldt i ca. 2 mnd. og fikk påvist 2 prolapser. Fikk beskjed om at han burde kontakte fysioterapeut å begynne å trene.

Men, nå er det gått over 1 år og null trening. Sier han ikke har tid, og kommer med maaangen dårlige unnskyldninger. Har innemellom gitt beskjed om at han burde begynne å trene nå.....før han får vondt igjen.

I går begynte han å få vondt, og ryggen ser ganske så skeiv ut. Fisker etter sympati, men jeg blir bare irritert. Får absolutt ingen sympati når han blåser i legens råd. Likevel syter og klager han. Blir gal!

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Får si det til han, hadde han hørt på legen, hadde han sluppet det. Prøver han seg på å sutre, så sier du bare "skulle hørt på legen", ikke mer enn det, så går han nok lei av å sutre til deg noe mer.. Og kanskje han nå lærer seg til å trene..

Skrevet

To stk på min jobb har blitt delvis sykemeldt, en dag i uken, for at de skal få en treningsdag nettopp pga plager med ryggen. Kanskje det hadde vært noe for mannen din? Og så kan du hjelpe han istede for å irritere deg :)

Skrevet
To stk på min jobb har blitt delvis sykemeldt, en dag i uken, for at de skal få en treningsdag nettopp pga plager med ryggen. Kanskje det hadde vært noe for mannen din? Og så kan du hjelpe han istede for å irritere deg :)

Har tilbudt meg mangen ganger. Hjelper ikke..

Skrevet

Har tilbudt meg mangen ganger. Hjelper ikke..

Hjelpe han ved å tipse om en sånn sykemelding mente jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...