Anonym bruker Skrevet 22. september 2012 #1 Skrevet 22. september 2012 Han har slitt litt med ryggen tidligere. I fjor var han sykemeldt i ca. 2 mnd. og fikk påvist 2 prolapser. Fikk beskjed om at han burde kontakte fysioterapeut å begynne å trene. Men, nå er det gått over 1 år og null trening. Sier han ikke har tid, og kommer med maaangen dårlige unnskyldninger. Har innemellom gitt beskjed om at han burde begynne å trene nå.....før han får vondt igjen. I går begynte han å få vondt, og ryggen ser ganske så skeiv ut. Fisker etter sympati, men jeg blir bare irritert. Får absolutt ingen sympati når han blåser i legens råd. Likevel syter og klager han. Blir gal!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 22. september 2012 #2 Skrevet 22. september 2012 Får si det til han, hadde han hørt på legen, hadde han sluppet det. Prøver han seg på å sutre, så sier du bare "skulle hørt på legen", ikke mer enn det, så går han nok lei av å sutre til deg noe mer.. Og kanskje han nå lærer seg til å trene..
Major HotLips Houlihan Skrevet 22. september 2012 #3 Skrevet 22. september 2012 To stk på min jobb har blitt delvis sykemeldt, en dag i uken, for at de skal få en treningsdag nettopp pga plager med ryggen. Kanskje det hadde vært noe for mannen din? Og så kan du hjelpe han istede for å irritere deg
Anonym bruker Skrevet 22. september 2012 #4 Skrevet 22. september 2012 To stk på min jobb har blitt delvis sykemeldt, en dag i uken, for at de skal få en treningsdag nettopp pga plager med ryggen. Kanskje det hadde vært noe for mannen din? Og så kan du hjelpe han istede for å irritere deg Har tilbudt meg mangen ganger. Hjelper ikke..
Major HotLips Houlihan Skrevet 22. september 2012 #5 Skrevet 22. september 2012 To stk på min jobb har blitt delvis sykemeldt, en dag i uken, for at de skal få en treningsdag nettopp pga plager med ryggen. Kanskje det hadde vært noe for mannen din? Og så kan du hjelpe han istede for å irritere deg Har tilbudt meg mangen ganger. Hjelper ikke.. Hjelpe han ved å tipse om en sånn sykemelding mente jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå