Goomba84 Skrevet 22. september 2012 #1 Skrevet 22. september 2012 Jeg drikker og koser meg litt med vin i blant, men han rører ikke annet enn sider, evt smaker på ting. Er det flere? Fortell om hvordan dere har det i fht sosiale ting, og drikker dere damer når det er bare han og deg der?
peanutts82 Skrevet 22. september 2012 #2 Skrevet 22. september 2012 vel.. kan ikke akkurat si at han aldri rører alkohol. han har ikke noe prinsipielt imot det. men det interesserer han ikke. jeg kjøper en 6 pakning corona til han og den kan vare i 3 mnd. må nesten minne han på at vi har det. når vi er ute på besøk så tar han en øl eller et glass vin men han er ikke noe glad i å bli full og for det meste holder han på det glasset i flere timer. jeg drikker gjerne mer enn han men vi er nå 30 og 32 år og føler ikke for å bli full. jeg er ikke noe stor drikker heller. men jeg kan dra på cafe/bar og drikke et par cosmopolitan med venner også er jeg glad i rødvin. men jeg glemmer selv mange ganger at det er alkohol i huset da han ikke minner meg på det men det er ikke slik at jeg går og tørster etter alkohol og ikke drikker pga han. som sagt, ingenting prinsipielt hos han ved alkohol, han bare får ikke lyst på det i like stor grad som andre. jeg får av og til lyst til å bli skikkelig full sånn ca 1 gang hver 5-te mnd og da er jeg enten hos venninner eller hjemme hos meg selv.
stinesg89 Skrevet 22. september 2012 #3 Skrevet 22. september 2012 Her er det jeg som "drikker" mest. Før jeg ble gravid så var det jeg som kunne ta et glass til middagen eller bare for kosen sin skyld etter en lang dag på jobb, mens han kanskje kunne ta en øl eller to sammen med gutta. Han drikker svært sjeldent noe som helst. Akkurat nå synes jeg det er veldig godt, mn litt kjedelig når vi begge kan drikke, ta et glass til en bedre middag osv.. men sånn er det noen ganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå