Ikkesåallerværst Skrevet 22. september 2012 #1 Skrevet 22. september 2012 Stort sett våkner han hver time, men enkelte netter sover han i to timer i slengen. En sjelden gang sover han i tre timer, men det er før 22.00. Er det andre som har hatt det sånn? Når ga det seg? Hva gjorde dere? Jeg ammer. Vi samsover fra midnatt og utover, han legges stort sett i egen seng for kvelden, men etterhvert klarer jeg ikke holde meg våken slik at jeg får lagt han over i egen seng. Han tar ikke flaske, men jeg har begynt med grøt. Foreløpig snakker vi muligens to tsk grøt og tre tsk sviskemos.. Holder på å tørne og treåringen har for tiden verdens sureste og minst tålmodige mamma (og han er midt i sin fineste "NEI"-alder..).
*Miss Flua* Skrevet 22. september 2012 #2 Skrevet 22. september 2012 Heeelt likt hadde vi det! Sov greit til 22-23, så våknet han hver time.. Dagen han var 5 mnd så orker jeg ikke mer (hadde vel holdt på i 2-3 uker da), og la han over på eget rom. Vips så sov han i 10-12 timer i strekk ikke sikkert det er løsningen for dere, men her funket det fint nå er han 9 mnd og har vel vært oppe 1 gang siden da for å gi han smokk
OnTheRun Skrevet 22. september 2012 #4 Skrevet 22. september 2012 Sånn har alle mine tre vært i den alderen, og det eneste som fungerte var å få på plass tre-fire måltider på dagen med en eneste gang, og vips så sov de som steiner igjen. Helsesøster gikk faktisk så langt som å antyde at jeg hadde sultet eldstemann i et par uker. - Hva? Jeg gir han jo grøt til frokost og tilvenningen skal jo skje gradvis? Og så skal man jo egentlig fullamme til seks mnd? - Ikke når de trenger mer enn melk...
Ikkesåallerværst Skrevet 22. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2012 Takk for svar dere! Han får smokk, tok den etter vennlig tvang i 4 måneder . Eget rom forsøkes, men det er da han havner sammen med meg etterhvert... OnTheRun: hvordan vektoppgang hadde dine? Min vokser som bare det, lengde mer enn vekt. Men han ammes ca 15 ganger i døgnet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå