Gå til innhold

Narsissistiske personer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen gang vært ute for en slik person? Hva kjennetegner en slik person og hvilke midler brukte den personen for å få det slik den ville?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har dere noen gang vært ute for en slik person? Hva kjennetegner en slik person og hvilke midler brukte den personen for å få det slik den ville?

Jeg bor sammen med en med trekk fra narsissistisk personlighetsforstyrrelse mm. Jeg anbefaler deg å lese "Emosjonell utpressing" av Susan Forward.

Skrevet
Jeg bor sammen med en med trekk fra narsissistisk personlighetsforstyrrelse mm. Jeg anbefaler deg å lese "Emosjonell utpressing" av Susan Forward.

hvordan går det å bo med en slik da? De jeg vet om så har bodd sammen med slike har blitt syke av det (depresjon osv).. nå sier jeg ikke at det skjer med deg da;) men lurer på hvordan du takler det.. :)

Skrevet
hvordan går det å bo med en slik da? De jeg vet om så har bodd sammen med slike har blitt syke av det (depresjon osv).. nå sier jeg ikke at det skjer med deg da;) men lurer på hvordan du takler det.. :)

Jeg har vært plaget med angst og depresjon siden jeg var ganske liten, så jeg vet faktisk ikke. Det går greit i perioder, og mindre greit i andre perioder. Noen ganger er det en fight å gjøre seg gjeldende som et selvstendig individ med egne behov og følelser, men når det går gjennom, så er det bra :)

Skrevet

Takk for svar og linker :) Greit å belyse temaet som mange ikke vet hva er engang.. Er veldig slitsomt å måtte forholde seg til denne personen som er slik, så det er greit å kunne lese seg opp på hvorfor personen er slik som den er..

Skrevet
Takk for svar og linker :) Greit å belyse temaet som mange ikke vet hva er engang.. Er veldig slitsomt å måtte forholde seg til denne personen som er slik, så det er greit å kunne lese seg opp på hvorfor personen er slik som den er..

I den boken står det en god del også om hvordan man kan imøtegå emosjonell utrpressing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...