Chelseafan Skrevet 22. september 2012 #2 Skrevet 22. september 2012 The Holidays Twilight serien Alt en jente kan ønske seg Remember me Vann til elefantene Freaky Friday Pretty Woman Runaway bride Notting hill
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 22. september 2012 #3 Skrevet 22. september 2012 Mean Girls The Notebook Never been kissed Saved! Hairspray Jersey Girl Just Like Heaven Erin Brocovich Fried Green Tomatoes Thelma and Louise Mona Lisa Smile
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 22. september 2012 #4 Skrevet 22. september 2012 Just my luck 10 ting jeg hater ved deg How to lose a guy in 10 days Lovlig blond 1 & 2 Søvnløs i Seattle Bridesmaids The Notebook Hesteviskeren
sillyfilly og Olivia Skrevet 22. september 2012 #6 Skrevet 22. september 2012 The vow. Horse whisperer Life as we know it er kjempe morsom. to stk som hater hverandre får ansvar for en ettåring når foreldrene hennes dør Alle twilight filmene er en sikker jente film for min del. Mean girls Wild child er ganske søt egentlig. Mmm.... Nå husker jeg ikke flere som ikke allerede har blitt nevnt.
M+M+baby2012 Skrevet 22. september 2012 #7 Skrevet 22. september 2012 The ugly truth Purpur fargen What to excpect when your ecxpecting
Catlady Skrevet 22. september 2012 #10 Skrevet 22. september 2012 Mean Girls The Notebook Never been kissed Saved! Hairspray Jersey Girl Just Like Heaven Erin Brocovich Fried Green Tomatoes Thelma and Louise Mona Lisa Smile Fried green tomatoes er fantastisk, og har den liggende her faktisk, så den skal jeg se ikveld.. Kjempe lenge siden jeg har sett den:) Til hi vil jeg anbefale Den fabelaktige amélie fra Montmartre en av de nydeligste filmene som finnes, og den er liiiiike fin hver gang jeg ser den
Anonym bruker Skrevet 22. september 2012 #11 Skrevet 22. september 2012 Catch and relase serving sara all about steve the break up når du minst venter det good luck chuck gray matters along came polly Pass it forward (Jeg gråt) dan in real life the truth about love Husker ikke alle filmene, men det var noen av de jeg så i hylla her
Hybelkanina Skrevet 22. september 2012 #12 Skrevet 22. september 2012 Mange fine forslag her. Må legge til Sweet November. Grinefilm de luxe.
Tovehvit Skrevet 22. september 2012 #13 Skrevet 22. september 2012 Pay it forward The bucket list Seven pounds Girl, interrupted
Popelko Skrevet 22. september 2012 Forfatter #14 Skrevet 22. september 2012 Her var det mange fine forslag. Tror jeg nesten må se purpurfargen igjen, den er så fin :-) takk for tips alle sammen :-)
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 22. september 2012 #16 Skrevet 22. september 2012 (endret) Mean Girls The Notebook Never been kissed Saved! Hairspray Jersey Girl Just Like Heaven Erin Brocovich Fried Green Tomatoes Thelma and Louise Mona Lisa Smile Fried green tomatoes er fantastisk, og har den liggende her faktisk, så den skal jeg se ikveld.. Kjempe lenge siden jeg har sett den:) Til hi vil jeg anbefale Den fabelaktige amélie fra Montmartre en av de nydeligste filmene som finnes, og den er liiiiike fin hver gang jeg ser den Helt sant! Jeg elsker Fried Green Tomatoes Favorittfilm siden 11års-alder Endret 22. september 2012 av Gulltopp&Lillebjørn
O`Neill Skrevet 22. september 2012 #17 Skrevet 22. september 2012 Dirty Dancing Pretty Woman Letters to juliet Mens du sov The lake house Just like heaven Never been kissed 50 first dates The wedding singer Ever after
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #18 Skrevet 23. september 2012 The No. 1 Ladie's Detective Agency med oppfølgere
Kannemor Skrevet 23. september 2012 #19 Skrevet 23. september 2012 Til hi vil jeg anbefale Den fabelaktige amélie fra Montmartre en av de nydeligste filmene som finnes, og den er liiiiike fin hver gang jeg ser den Signerer denne. Slenger også på "Veronikas to liv"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå