♡ Mams og gutten ♡ Skrevet 22. september 2012 #1 Skrevet 22. september 2012 De ser jo fine ut på bildene, men tviler på at de er like fine i virkeligheten. Noen med erfaring?
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. september 2012 #2 Skrevet 22. september 2012 Nei, men ei jeg kjenner gjorde det. den var nydelig! Jeg kjøpte min på jkdress, og den og var lekker. Like fin som på bildet:)
fru_enitram Skrevet 13. oktober 2012 #3 Skrevet 13. oktober 2012 Heisann. I følge min svigerinne er eBay en dårlig idé, da det er mange useriøse tilbud der. Men Finn.no er et mye tryggere alternativ, der norske bruder legger ut både nye og brukte kjoler - som ofte selges til halvpris av salongpris. Ta en titt der! Jeg fikk sydd en kjole til meg, som viste seg å bli for stor - derfor selger jeg den nå (http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=37673135), men den er jo god som ny - men pga feil strørrelse kunne jeg ikke bruke den. Derfor, som du skjønner, kan du gjøre kupp på Finn.no Lykke til!
Gjest Heartbroken Skrevet 13. oktober 2012 #4 Skrevet 13. oktober 2012 En venninne av meg kjøpte kjolen der, og den var fin nok den - bare synd at den var 5 nr for stor! De måtte nærmest sy om hele kjolen for at den skulle passe, så det hadde nok vært både enklere og billigere å få en spesialsydd kjole fra starten av.
MammanTilBenjamin Skrevet 13. oktober 2012 #5 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg kjøpte kjolen min på Ebay, og var suuuuper fornøyd! Den var enda finere enn på bildet, den satt som ett skudd og ikke minst så ble det billig og fikk den overraskende fort! Kunne ikke blitt mer fornøyd jeg. Så man kan være heldig også. Har ei vennine som kjøpte på Ebay også, av en annen selger.. Og hun ble like fornøyd som jeg ble.
JessicaDay Skrevet 13. oktober 2012 #6 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg ble også strålende fornøyd!! Finere enn bilde faktisk, og betalte nesten ingenting
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #7 Skrevet 13. oktober 2012 Heisann. I følge min svigerinne er eBay en dårlig idé, da det er mange useriøse tilbud der. Men Finn.no er et mye tryggere alternativ, der norske bruder legger ut både nye og brukte kjoler - som ofte selges til halvpris av salongpris. Ta en titt der! Jeg fikk sydd en kjole til meg, som viste seg å bli for stor - derfor selger jeg den nå (http://www.finn.no/f...nnkode=37673135), men den er jo god som ny - men pga feil strørrelse kunne jeg ikke bruke den. Derfor, som du skjønner, kan du gjøre kupp på Finn.no Lykke til! Det er jo ikkje alle som faller for dei som er på Finn.no.
fru_enitram Skrevet 13. oktober 2012 #8 Skrevet 13. oktober 2012 Heisann. I følge min svigerinne er eBay en dårlig idé, da det er mange useriøse tilbud der. Men Finn.no er et mye tryggere alternativ, der norske bruder legger ut både nye og brukte kjoler - som ofte selges til halvpris av salongpris. Ta en titt der! Jeg fikk sydd en kjole til meg, som viste seg å bli for stor - derfor selger jeg den nå (http://www.finn.no/f...nnkode=37673135), men den er jo god som ny - men pga feil strørrelse kunne jeg ikke bruke den. Derfor, som du skjønner, kan du gjøre kupp på Finn.no Lykke til! Det er jo ikkje alle som faller for dei som er på Finn.no. Det er helt sant. Men det er ofte verdt å titte litt! Lykke til!
LL♥10♥13♥ Skrevet 13. oktober 2012 #9 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg kjøpte kjolen min på e-bay fra USA. Billig, superfin og ingen andre som har lik! Den er merkekjole så da er den som på bilde og str var nøye beskrevet. Akkurat som den skulle:) Lønner seg å se på anbefalinger og tilbakemeldiger som selger har fått tidligere!!!
InsomNina Skrevet 13. oktober 2012 #10 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg kjøpte på DHgate.com. Den var lik som på bildet synes jeg, og passet helt perfekt. De har som regel str. kart og gå etter, så da er du rimelig trygg. Jeg var superfornøyd, og det for 1300,- Er jo ikke så mye og tape om du ikke blir fornøyd, men du kan også returnere!!
NormaJean Skrevet 13. oktober 2012 #11 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg kjøpte min brudekjole på ebay, 100% fornøyd! Har ingen dårlig erfaring med ebay, handler myyyye der! Se etter selger som har masse og bare positiv feedback
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå