Gå til innhold

En julegavetråd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere begynt å tenke på julegaver enda?

Her har jeg begynt å hekle litt til familie og venners barn, men vet ikke hva de skal få utenom.

Til de voksne(er ikke så mange) blir det kanskje litt forskjellig. Lys, snacks, osv.

Hvor langt har dere kommet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En del hjemmelaget her også :) Mangler bare de nærmeste, alle andre gaver er ferdige. Deilig! :D

Skrevet

Likte godt dei flaskene det blei tipsa om her inne førre veka, barerips.no?

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Her blir det hjemmelagde fløtekarameller på foreldrene mine, svigers og samboerens bestemor, guttungen ser ut til å få en tråketraktor regner jeg med, vet ikke heeeelt med lillesøster i huset, og har ikke så veeeeldig peiling på resten :-/

Skrevet

Her har vi tradisjon på å gi barnas besteforeldre og oldeforeldre bildegaver (f.eks. kalender med bilder av barna) til jul. Barnas onkler og tanter får noe de trenger (ofte ulltøy/sokker, ting til boligen, bøker, filmer e.l.). Hva barna våre får av oss varierer veldig med alder, interesser og hva de trenger. Prøver å si til de fleste at de skal kjøpe klær og utstyr barna trenger, men selvfølgelig koselig med litt leker også da.

Ellers kjøper vi ikke gaver til noen fler foreløpig:-)

Mitt hoved"problem" hvert år er å finne ting til adventskalenderen...

Skrevet

Har ikke begynt enda.men begynner i Oktober jeg :)

Skrevet

Holder på å strikke ferdig til de nærmeste. Så skal det snart bestilles fotokalender og handle inn resten. Kjører lav-budsjett i år så det er noen vi sliter med da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...