Gå til innhold

Keisersnitt eller ikke???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist jeg fødte mistet jeg 3,5L og måtte hasteopereres pga placenta accreta. Og jeg er dritt nervøs for at det skal skje igjen, rett og slett fordi det er snakk om minutter for å berge livet.

 

I retningeslinjene for svangerskapsomsorgen vet jeg at alvorlig postpartumblødning og høy risiko for placenta accreta gir grunnlag for keisersnitt. Vet jeg risikerer å miste livmoren min uansett hva jeg velger, men nå er jeg ferdig med barn.

 

Vil helst føde normalt, men vet ikke om jeg tør.......hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg noe særlig erfaring med keisersnitt, men jeg tror jeg ville gått for det ja. Risikerer ikke livet for å føde naturlig selv om det er det jeg foretrekker :)

Skrevet

Kanskje Lurt og ta Ks da og føle deg trygg,i steden for og være redd for det skjer noe

Skrevet

HI her

 

Ja det er det jeg tenker også. Så kan de jo ta livmoren i samme slengen. Selv om de sikkert har høyere beredskap denne gangen så er det veldig trist om jeg skal ligge med dødsangst og føde.....trodde jeg var forsonet med det som skjedde sist, men nå som jeg er gravid merker jeg at det er jeg ikke.....

Skrevet

Jeg ville definitivt gått for ks!!! Ikke ta sjansen på noe annet.

Jeg hadde planlagt ks, og der var en fantastisk opplevelse fra a til å!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...