Anonym bruker Skrevet 22. september 2012 #1 Skrevet 22. september 2012 Sist jeg fødte mistet jeg 3,5L og måtte hasteopereres pga placenta accreta. Og jeg er dritt nervøs for at det skal skje igjen, rett og slett fordi det er snakk om minutter for å berge livet. I retningeslinjene for svangerskapsomsorgen vet jeg at alvorlig postpartumblødning og høy risiko for placenta accreta gir grunnlag for keisersnitt. Vet jeg risikerer å miste livmoren min uansett hva jeg velger, men nå er jeg ferdig med barn. Vil helst føde normalt, men vet ikke om jeg tør.......hva tenker dere?
Major HotLips Houlihan Skrevet 22. september 2012 #2 Skrevet 22. september 2012 Nå har ikke jeg noe særlig erfaring med keisersnitt, men jeg tror jeg ville gått for det ja. Risikerer ikke livet for å føde naturlig selv om det er det jeg foretrekker
Chelseafan Skrevet 22. september 2012 #3 Skrevet 22. september 2012 Kanskje Lurt og ta Ks da og føle deg trygg,i steden for og være redd for det skjer noe
Anonym bruker Skrevet 22. september 2012 #4 Skrevet 22. september 2012 HI her Ja det er det jeg tenker også. Så kan de jo ta livmoren i samme slengen. Selv om de sikkert har høyere beredskap denne gangen så er det veldig trist om jeg skal ligge med dødsangst og føde.....trodde jeg var forsonet med det som skjedde sist, men nå som jeg er gravid merker jeg at det er jeg ikke.....
Isola&Lille+julegave Skrevet 22. september 2012 #5 Skrevet 22. september 2012 Jeg ville definitivt gått for ks!!! Ikke ta sjansen på noe annet. Jeg hadde planlagt ks, og der var en fantastisk opplevelse fra a til å! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå