År og dag Skrevet 22. september 2012 #1 Skrevet 22. september 2012 (endret) ...med ca 2 års mellomrom mellom alle og begge foreldrene i 100% jobb? Friske foreldre, begge 33 år, god økonomi og godt nettverk. Endret 22. september 2012 av År og dag
Chelseafan Skrevet 22. september 2012 #2 Skrevet 22. september 2012 Nei synes ikke det hvis dere ha god råd og god plass og ønsker dere en til,synes jeg det ikke er noe galt i det
Tredjemann på vei :D Skrevet 22. september 2012 #3 Skrevet 22. september 2012 Nei, hvorfor skulle det være det? Så sant man har tid og ressurser nok til hvert enkelt barn, så ser jeg ikke noe feil med det. Dere har altså 4 barn nå, med 2 år mellom hver av de?
År og dag Skrevet 22. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2012 Riktig oppfattet, tobarnsmamma. Trodde egentlig vi var ferdige, men mannen i huset har et ønske om en til, sier han. Så jeg er i tenkeboksen...
Turtelduen Skrevet 22. september 2012 #5 Skrevet 22. september 2012 For mange er det galskap. Spør du på vegne av deg eller spør du fordi du syns det er sprøtt at en venninne velger det?
Turtelduen Skrevet 22. september 2012 #6 Skrevet 22. september 2012 Ok, da forsto eg riktig Jeg syns ikke det er galskap. Her driver vi vårt eget 100% begge to og 6 mann på vei. Friske og raske. Vi har hatt ca 1.5 år mellom våre og jeg syns det er deilig så når jeg er ferdig har jeg et kull sol ikke sprer seg over 20 år Vi har tid og energi og økonomi.
År og dag Skrevet 22. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2012 Grunnen til at jeg tenker det er galskap er vel rett og slett fordi det er ganske uvanlig. Mange som kommenterer at de synes vi har mange barn, og at de bare såvidt klarer med to barn.
År og dag Skrevet 22. september 2012 Forfatter #8 Skrevet 22. september 2012 Turtelduen, veldig godt å høre at dere får det til. Får du mange spørsmål og kommentarer? Jeg tenker også litt på kroppen min, mange svangerskap tar jo på.
Turtelduen Skrevet 22. september 2012 #9 Skrevet 22. september 2012 Jeg tok ingen hensyn mellom de første. Men etter Nr 5 tok jeg et tak og gikk ned 7 kg og strammet opp. Nå får jeg kommentarer på hvor fin Jeg er. Er høygravid og da Så kroppen min har aldri sett bedre ut (sånn når jeg ikke er gravid) som den har gjort det siste året. Så kroppen min har ikke forfalt. Må være puppene da, men jeg har et håp om å stramme dem opp og Når jeg er ferdig. Uten silikon. Uansett så "digger" mannen min meg så da er jeg fornøyd Vi får faktisk ikke mange kommentarer. Mange er bare imponerte. Hva de virkelig tenker vet jeg jo ikke Men jeg er super stolt av alle 5 og kan nesten ikke vente på Nr 6. Jeg er en skikkelig stolt hønemor! Så de som har tort å si noe har bare vært imponerte. Jeg har et inntrykk av at folk generelt er mer imponert over de som har fler enn 2 barn for tiden... Hvertfall her vi bor.
Turtelduen Skrevet 22. september 2012 #10 Skrevet 22. september 2012 Alle kommer liksom med denne kommentarer: .. År og 6 barn! Og så flott!! Så det er litt vittig og.
Edelweis Skrevet 22. september 2012 #11 Skrevet 22. september 2012 Jeg synes det høres flott ut HI. selv har jeg 3 barn. er 24 år og ønsker meg/oss et barn til, men mange sier det er galskap. jeg vet ikke. jeg har lyst, tid og økonomi til det. kanskje bare vente et par år først! jeg tenker at, man kommer ikke til å angre på barnet man får, men du kan angre fordi du ikke fikk det! =)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2012 #12 Skrevet 22. september 2012 Nei, så lenge dere har ork er jo det helt topp Har selv 5 barn, men har spredd de litt mer utover......snart 2, 4, 6, 13 og 15 år. Får mangen kommentarer ja. Er ikke alle så tror jeg har 5 barn. Slank og trener endel. Er veldig fornøyd med kroppen.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2012 #13 Skrevet 22. september 2012 For meg selv hadde det vært galskap, har evig nok med de tre jeg har. Men ikke galskap for de som har tid, penger og ressurser til det.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 22. september 2012 #14 Skrevet 22. september 2012 Har dere energi og økonomi til det, så finnes det vel ikke noe galt i et 5 barn, om dere ønsker dere det
Anonym bruker Skrevet 22. september 2012 #15 Skrevet 22. september 2012 Jeg synes det er galskap. Ikke kom å si at man får like mye tid til hver enkelt som om man f.eks fåhadde hatt to barn. Alle barn trenger individuell tid, kvalitetstid med foreldrene sine.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2012 #16 Skrevet 22. september 2012 Jeg syns det er galskap. Ta heller inn noen fosterbarn da tenker jeg. Er nok mennesker i denne verden.
MrsMilla Skrevet 22. september 2012 #17 Skrevet 22. september 2012 ...med ca 2 Års mellomrom mellom alle og begge foreldrene i 100% jobb? Friske foreldre, begge 33 År, god økonomi og godt nettverk. Ja, det glade galskap :-) Tipper dere blir veldig lykkelige! Kjør pÅ.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 22. september 2012 #18 Skrevet 22. september 2012 Hvis man har vilje, tid, energi og økonomi, så er det bare å kjøre på!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2012 #19 Skrevet 22. september 2012 Jeg har seks barn og det går helt utmerket. Aldri opplevd å få negative kommentarer. Kun positive. Koselig med mange barn. Når det kommer til kroppen min kan man ikke se at jeg har fått så mange barn. Har en slank og markert kropp. Tilogmed magen.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2012 #20 Skrevet 22. september 2012 Har 5 barn i helgen og her er galskap
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 22. september 2012 #22 Skrevet 22. september 2012 Vi får 5 på 3,5 år. Siste tre er trillinger, og ikke planlagt de to eldste på 1 år og 3 år var planlagt og veldig ønsket. Men vi ser frem til å bli en familie på 7 nå, som værste sjokket har lagt seg 17+1 i dag :-)
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 22. september 2012 #23 Skrevet 22. september 2012 Jeg har ei venninne som har 5 barn, så jeg svarer litt ut fra hvordan jeg ser det går der.....Hun og mannen jobber fullt, og de har lang arbeidsvei. Så er det å plukke opp de to minste i barnehage mens de tre andre allerede har vært hjemme alene i flere timer. Når hun da kommer hjem er det fullstendig bomba hus. Så er det middag og kjøring hit og dit. Lekser ol. Klesvaska er visst et kapittel for seg selv (det forstår jeg VELDIG godt, og jeg klager av og til med kun 2 barn). Når kvelden kommer er hun totalt utslitt. Nå skal det sies at hun ofte har ungene mye alene, da mannen jobber mye. Så derfor faller det meste på henne. Så slik jeg ser venninnen min har det, unner jeg faktisk ingen å ha det.......
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 22. september 2012 #24 Skrevet 22. september 2012 Jeg har ei venninne som har 5 barn, så jeg svarer litt ut fra hvordan jeg ser det går der.....Hun og mannen jobber fullt, og de har lang arbeidsvei. Så er det å plukke opp de to minste i barnehage mens de tre andre allerede har vært hjemme alene i flere timer. Når hun da kommer hjem er det fullstendig bomba hus. Så er det middag og kjøring hit og dit. Lekser ol. Klesvaska er visst et kapittel for seg selv (det forstår jeg VELDIG godt, og jeg klager av og til med kun 2 barn). Når kvelden kommer er hun totalt utslitt. Nå skal det sies at hun ofte har ungene mye alene, da mannen jobber mye. Så derfor faller det meste på henne. Så slik jeg ser venninnen min har det, unner jeg faktisk ingen å ha det....... Glemte foressten å si (for dere som mener hun bare kan være hjemme med ungene istedet) at hun Må jobbe fullt, for 5 barn koster penger!
Gjest Hercule Poirot Skrevet 22. september 2012 #25 Skrevet 22. september 2012 Har du overskudd, tid, plass og råd? Svart ja på alle? Kjør på! Misunner dere som har mange barn, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå