Gå til innhold

Nervøs idag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bursdag til svigermor og har tenkt og ta opp det med røyking inne, tusen takk til alle som har hjulpet meg på vei, hadde nok aldri gjort det ellers,er så pysete og har heller ingen støtte fra samboeren,men babyen er viktigst

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! Dette klarer du :)

Skrevet

Skriv ut fakta på forhånd om passiv røyking, så har du noe å vise til

Skrevet

Tusen takk :) Ja er ikke noe problem :). ho har data,så tenkte jeg skulle vise ho på datan

Skrevet

Lykke til :)

Rart at de ikke tenker selv at det er farlig for babyen. Jeg har en pappa som røyker inne, og nå når jeg gravid sitter han å storrøyker mens jeg er der. Jeg drar ikke dit lenger på grunn av det, men har ikke fortalt han hvorfor. Han tror det er fordi vi ikke har bil. Grunnen til at jeg ikke har sagt noe til han er fordi han har fjernet en svulst fra hjernen, så alt har vært så trist fra før. Nå som han er bedre skal jeg fortelle det. Men gruer meg. Gi oss en oppdatering om hvordan det går da :)

Skrevet

Anbefaler deg og ta din svigermor til sides slik at dere kan prate på tomannshånd.

Da får du helt garantert henne meg "på laget" slik at hun hjelper deg videre med andre som må overbevises.

Lykke til,du gjør det rette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...