Anonym bruker Skrevet 22. september 2012 #1 Skrevet 22. september 2012 Har mulighet til å ta over barndomshjemmet. En perle på jord, kan pusses opp etter ønske, har økonomi til å lage drømmehuset. Plassen betyr mye for meg. Sentralt. Vi har lyst! Men vi er i tvil fordi barna som går i 2. og 4. Klasse må bytte skole. Helt nye mennesker og forholde seg til.. Hva gjør vi? Folk flytter jo hele tiden, men jeg er skeptisk pga barna. Går det som regel bra med barn som må bytte skole? Håper på synspunkt. Vanskelig avgjørelse...
Major HotLips Houlihan Skrevet 22. september 2012 #2 Skrevet 22. september 2012 Så lenge skolen de flytter til er bra så hadde jeg flyttet forhør deg litt om skolen og miljøet rundt.
Chelseafan Skrevet 22. september 2012 #3 Skrevet 22. september 2012 Forstår den,men kanskje hør med barna hva de mener,kanskje de synes det er spennende
2_små_og_flere_grå Skrevet 22. september 2012 #4 Skrevet 22. september 2012 Man vil jo helst ikke flytte når barna først har begynt på skolen, men samtidig så er det jo de som er flinkest til å tilpasse seg nye ting. Jeg bytta selv skole etter 1.klasse og fikk det mye bedre. Høres jo ut som at dere kan få det kjempefint og så sant de kommer på en bra skole, som noen andre nevnte her, så vil det nok gå veldig bra. Men ta en prat med dem også
Nickey Mouse Skrevet 22. september 2012 #5 Skrevet 22. september 2012 Jeg har vært i samme situasjon. Vi valgte å ikke gjøre det. Grunnen var at både vi og barna trives så godt her vi bor mtp hva vi har her. Mindre miljø her vi bor, gode venner, god skole og barnehage. Dit vi da hadde flyttet er det et helt annet miljø. Vi valgte både pga av barna og oss voksne. Men det var tøft å si nei...Vi gikk mange runder med oss selv, men er veldig fornøyd med valget nå! Mitt råd er å tenke på dere voksne også Barna tilpasser seg nok greit :-) Høres jo ut som en flott mulighet. Lykke til med valget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå