Anonym bruker Skrevet 22. september 2012 #1 Skrevet 22. september 2012 Drømte i natt at jeg var gravid, og fant ut at jeg skulle ta en test i dagmorgest, da jeg og mannen er prøvere. Jeg fant ikke urinbeger, som jeg vanligvis bruker. Så det kom en del urin over "maksgrensa" på testen. Og den var ganske treig til å trekke urinen til seg, så teststreken vistes før kontrollstreken ble synelig. Teststreken er veldig svak, og kontrollstreken er sterk. Kan det ha blitt en feil på testen da det kom urin på dekselet å sånt?
lUmlUm med tulla si Skrevet 22. september 2012 #2 Skrevet 22. september 2012 Jepp, det kan være feil. Hvorfor ikke bare bruke en plastkopp da? Eventuelt en kopp/beger lignende sak du kan kaste etterpå.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2012 #3 Skrevet 22. september 2012 Hvis den viser svak positiv er den vel postiv uansett? Ville tatt en ny test om et par dager.
snuppo Skrevet 22. september 2012 #4 Skrevet 22. september 2012 er nok svak for at du har fått mere urin på den. ta en ny imårra. du er nok gravid
Mrs. Bouquet Skrevet 22. september 2012 #5 Skrevet 22. september 2012 ville tatt en ny test i dag og i morgen
lUmlUm med tulla si Skrevet 22. september 2012 #6 Skrevet 22. september 2012 Jeg har også fått "falsk" positiv når jeg tissa over maks. Jeg testa ikke på ny, da jeg ikke mistenkte graviditet, og jeg bare "visste" den var falsk positiv...Testa meg ei uke senere, negativ, men igjen, ei uke senere etter det igjen, fikk jeg positiv... Så jeg var utrolig nok gravid på den "falske" positiven, men det var jo faktisk for tidlig til å slå ut positivt enda! Jeg slo ikke ut positivt før 5 uker på vei.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 22. september 2012 #7 Skrevet 22. september 2012 Jeg fikk det når jeg fikk urin over maksgrensa på en test i 2010, så er nok best å ta en ny test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå