peanutts82 Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 får ikke sove... mini sparker som bare det. og jeg er sulten ennå jeg spiste for 2 timer siden. er det lurt å spise så seint mon tro ??
IrisBodlo Skrevet 22. september 2012 #2 Skrevet 22. september 2012 Jeg føler jeg spiser hele tiden. Og småtten sparker og snur seg 24/7 så får aldri sovet skikkelig.. Men er deilig og kjenne liv
November-spire-79 Skrevet 22. september 2012 #3 Skrevet 22. september 2012 Jeg spiser når jeg er sulten uansett Orker ikke å gå sulten, spesielt ikke hvis jeg skal sove Vesla sparker veldig på kvelden her også. Hun starter ved 22. tiden og holder på utover natten.
peanutts82 Skrevet 22. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2012 la meg 03:30 etter å ha spist 2 skiver. babisen holdt på fra ca 22:30 til ca 03:30. hikket og sparket og ålet seg frem og tilbake. føler meg trøtt hele tiden. ja deilig å kjenne på de små små føttene og hendene hans men han er vampyr han.. sover på dagen og holder fest på nettene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå