Gå til innhold

Tips mot kviser?


Ruger på nr 2

Anbefalte innlegg

Jeg slapp unna kviser i ungdomstiden, men NÅ, i slutten av 20 årene, da skal man plutselig se ut som en tenåring:-( Prøver å holde nyheten hemmelig noen uker til, men jeg lyser jo hormonforstyrret lang vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pizzadilla

Dropp potetgull, brus og godteri og vær konsekvent med rens, peeling og en hudkrem som ikke inneholder mineralolje.

Hormonelle kviser vil komme uansett, men da har du gjort det du kan pluss at jeg lover deg du vil føle deg godt:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pizzadilla

Det blir hardt for meg og:-)

Men jeg har faktisk funnet en erstatning som er himmelsk!

spinat med fetaost, pinjekjerner, tomat, artisjokker, fersk mozzarella og avocado. Litt deilig olivenolje og havsalt på toppen og livet er herlig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kremen Propolis frå forever living gjer undrverker for meg vertfall. ikkje altid like flink å holde meg unda sjokolade å chips spes i helgene så det er min reddning;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

kremen Propolis frå forever living gjer undrverker for meg vertfall. ikkje altid like flink å holde meg unda sjokolade å chips spes i helgene så det er min reddning;)

 

Hvordan bestiller du den, bølla87?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Sånn er det å være gravid gitt...har fått litt jeg å, men prøver å holde meg unna snop utenom lørdager..er ikke lett egentlig. Men si fra, jeg har en renseserie som er ypperlig mot kviser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...