Gå til innhold

Ditt siste ebay kupp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirer meg!

Legg gjerne med link til hva du har kjøpt;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg samler på skumle religiøse bilder, så det hjelper neppe deg ;)

Skrevet

Wow, det hørtes kult ut! Jeg har Jesus-dilla ( ikke religiøs altså) - har du noe eksempel?

Skrevet

Deksler til min samsung galaxy 3 og klokker i ulike farger og varianter, kostet bare 1 dollar pr klokke og litt over 1 dollar pr deksel!

Skrevet
Wow, det hørtes kult ut! Jeg har Jesus-dilla ( ikke religiøs altså) - har du noe eksempel?

Jeg er svak for eldre og temmelig skumle bilder av Madonna. Og gamle kors. Hva mener du med Jesus-dilla? :)

Skrevet
Jeg er svak for eldre og temmelig skumle bilder av Madonna. Og gamle kors. Hva mener du med Jesus-dilla? :)

Jeg samler på kitch jesus-figrer - en i rosa plast, en med speil på magen, et bilde laget av sommerfuglvinger etc ( og en ekstremt blasfemisk figur av julenissen som bøyer seg over jesusbarnet hehe)

Skrevet

Akkurat nå venter jeg på 15 ting fra ebay! :P ett par figurer til fisher price zoo talkers til gutten, nakkestøtteholder til ipad, noen lys til mannen, nye skjermbeskyttelser og smartcover til ipadene, noen ladeledninger, bil ladere... ;)

Skrevet

Det siste jeg kjøpte var Ralph Lauren t-skjorter til ungene. Vanlig blå t-skjorte med stort polospiller-trykk på brystet til guttungen ga jeg ca.120kr for, og rosa polo t-skjorte til frøkna ca.140kr, begge inkludert frakt.

Mitt beste kjøp var en vakker t-skjorte med bilde av Prinsesse Tiana på til frøkna som var lagt ut på bud. Jeg var den eneste som bydde (eller heter det bøy?), så da fikk jeg den for minimum prisen $0.99,- og frakt $7,-. (kursen var rekordlav da) De t-skjortene pleier å bli solgt for $10-17,- + frakt.

Jeg har handlet mye klær til frøkna på e-bay. Billige kjoler som ikke alle har her og gensere og t-skjorter med bilde av Tiana på.

Skrevet
Jeg samler på kitch jesus-figrer - en i rosa plast, en med speil på magen, et bilde laget av sommerfuglvinger etc ( og en ekstremt blasfemisk figur av julenissen som bøyer seg over jesusbarnet hehe)

Haha, nice :D

Du hadde elsket en butikk jeg var i da jeg besøkte familie i Arizona. Den heter Yikes! og er en lekebutikk/morobutikk og der hadde de enorme mengder Jesus.

Favoritten min var en enorm plysj Jesus det sto JESUS SAVES på. Det var en sparebøsse, haha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...