Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 Har dere pose i den beholderen?
det er berre mordi Skrevet 21. september 2012 #4 Skrevet 21. september 2012 Hvor kjøper dere de, forresten? Jeg har nylig flyttet i nytt hus, og har ikke kjøpt ny pose enda. (Der fulgte med en i pakken), men nå er den kanskje begynt å bli litt småfull, tipper jeg.
2_små_og_flere_grå Skrevet 21. september 2012 #5 Skrevet 21. september 2012 Vi har kjøpt på coop obs hypermarked hvertfall, om du har noe sånt i nærheten..
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #6 Skrevet 21. september 2012 Vi bestiller posene på nettet (Villavent).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå