Gå til innhold

Neeeei! Pokker, pokker, pokker!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lar femåringen komme inn i stuen etter masse klaging på rommet. Hun er syk stakkars. Men også veldig dramatiker når hun er syk og det er stort leven.

Så greier hun å kaste opp. Sprutoppkast over hele sofaen som er splett ny og uinprigbert :( Skulle gjøre det for noen dager siden.

Og oppkastet er skikkelig surt. Nå har jeg vasket 3 ganger og hele stua stinker spy. Huff...

Nå ligger jenta fornøyd å sover og vi sitter fortvilt i spy-stua :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så uflaks! Skulle gjerne hatt noen gode husmortips å gi deg, men er dessverre ikke noe god på området. Kan du ta av trekket på sofaen så er det sikkert lurt å gjøre dette så fort som mulig før det trekker lengre ned i sofaen. Spylukta sitter sikkert litt i nesen deres også, luft godt før dere legger dere så er kanskje lukta borte i morgen. (Med mindre det sitter godt i stoffet på sofaen og dette ikke kan vaskes). Hva med møbelrens og støvsuger som kan brukes på fukt. Vi hadde dette før og har brukt på blandt annet sofa. (ikke prøvd det etter oppkast i sofaen da).

Skrevet

kjenner jeg er glad jeg har vaskbare trekk på sofaen:-P

Skrevet

Glad vi har skinnsofa og det skal vi jammen ha helt til ungene er veldig store! Hehe:-p Hvis ikke må man da i hvert fall skaffe seg sofa med avtagbare og vaskbare trekk. Vet det ikke hjelper deg stort nå, men at barn kan finne på å spy i sofaen er vel ingen overraskelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...