Gå til innhold

Røyter som en hund :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt til jeg var ca 18 år, hadde jeg langt, tjukt hår og fikk ofte komplementer pga håret. Etter en misslykka permanent (frisøren glemte meg, og jeg ble sittende med permanentveska altfor lenge), begynte jeg å røyte noe voldsomt. Vet ikke om dette var grunnen til røytinga, men det var da det startet, Etter et par år var håret veldig tynnt og pistrete.

Hårveksten tok seg litt opp igjen etter dette, men er fortsatt veldig tynnt. Nå har jeg igjen hatt en periode med mye røyting, og jeg synes nesten det er ekkelt å stelle med håret. Setter det aldri opp, for da synes jeg det fremheves hvor tynnt det egentlig er.

Noen som har noen gode råd for å få noe av hårveksten tilbake? Er det noe som kan hjelpe?? Begynner å bli desperat :/ Er nå 33, og har ca 1/6 så tjukt hår som da jeg var 18.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samme problemet,hadde nydelig tjukt hår til jeg var i slutten av 20-årene. Da begynte det å tynnes. Jeg spiser ikke kjøtt,kun fisk-mulig jeg mangler noe. Har dietten din forandret seg? Jeg er 37 forresten.

Skrevet

Hei, og takk for svar, Preggers :)

Tror ikke dietten min har forandret seg noe, nei. Tenkte likevel jeg skulle prøve med b-vitamin for å se om det kan bedre seg. (Dessuten vasker jeg håret hver dag, så tenkte også å prøve å kutte ned på vasken.)

Vet ikke hvordan jeg kan publisere svar+å forbli anonym, så da var jeg visst ikke fullt så anonym lenger, men skitt au :-D

Skrevet

Hvis du trykker på knappen merket stor editor eller no sånt, så får du tilgang på anonymknappen :)

Jeg har desverre ingen tips, men jeg røyter også som f... Det er vel fordi jeg ammer, men med tynt hår i utgangspunktet så sliter jeg litt nå. Får lyst å klippe vekk alt sammen! :/ Skal også prøve å ta b-vit, håper det funker!!

Vil gjerne høre andre tips om noen har :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...