Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 Er i så shoppe humør!! Vil kjøpe noe til jenta mi på 8 Mnd. Tips?
marsve Skrevet 21. september 2012 #2 Skrevet 21. september 2012 smokker, smekker, små bokser til mat, strømpebukser, smokkesnorer, tøfler, badeleker, vanlig leker, wallstickers til barnerommet, bamser, sokker,.. stort sett sånne små ting jeg handler ihvertfall. Ting det ikke er noen krise om det skulle vise seg å ikke være helt 100%, og som koster under 200 så man slipper fortolling og greier.
Vilde2012 Skrevet 21. september 2012 #3 Skrevet 21. september 2012 Dette lurer jeg også på. Håper noen også kan lenke til noen av de dere handler hos. Skule gjerne handlet flere av de tingene du nevner marsve, feks smokkesnorer, smekker og egentlig alt det andre også. Men jeg synes det er så vanskelig å finne frem, det er litt av en jungel.
Papegøyeblomst Skrevet 21. september 2012 #4 Skrevet 21. september 2012 Anbefaler dere å ta en titt på www.etsy.com også, der er det masse nydelig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå