Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 Hva kan man gi til en 2 åring? Er min egen sønn men er helt blank på hva jeg kan gi han. Han har masse leker og nok klær og sko. Hva ga du til din 2 åring?
VinterSol+2 Skrevet 21. september 2012 #2 Skrevet 21. september 2012 Duplo har vært en vinner her i huset.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #3 Skrevet 21. september 2012 Vår gutt fikk blandt mye annet en sparkesykkel (sånn med 3hjul som er for de små) til 2årsdagen forrige uke, og han elsker den så høyt at på natta står den ved siden av senga hans. Så kansje det hadde vært noe for din 2åringing også
Blt Skrevet 21. september 2012 #4 Skrevet 21. september 2012 Min skal få Duplo til toårsdagen sin. Hadde et mammablad liggende hvor det er reklame på baksiden for duplo zoo, og den lille kan sitte leeenge å se på bildene! Også bøker er veldig populært her, de blir litt kjedelig i lengden, så jeg kjøper av og til nye hvis jeg kommer over på salg, og det er også veldig stas!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #5 Skrevet 21. september 2012 sparkesykkel hørtes spennende ut duplo er også en vinner takk, sto helt fast, men tar gjerne imot flere tips
2_små_og_flere_grå Skrevet 21. september 2012 #6 Skrevet 21. september 2012 Lekekjøkken og cd-spiller med sånne mikrofoner
Chelseafan Skrevet 21. september 2012 #7 Skrevet 21. september 2012 Dra til Kristiansand med han,det er sikkert supert i dyrehagen for en liten gutt
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #8 Skrevet 21. september 2012 vi bor så langt unna Kristiansand så blir ikke før neste sommer at vi drar dit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå