Gjest Sekretøsa Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 Fikk plutselig skikkelig vondt ie området ved eggstokken, inni eggstokken?? Kramper liksom.....?
Lady lovely locks Skrevet 21. september 2012 #2 Skrevet 21. september 2012 Det er ikke alltid jeg kjenner eggløsning, men noen ganger gjør jeg det, og da kjennes det som krafige stikk, nesten litt krampeaktig..... Kan det være det tror du....?
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. september 2012 #3 Skrevet 21. september 2012 Nja, når du sier det så kjente jeg det en natt for en stund siden, men da på andre siden. Som sagt var det på natta så jeg var litt i ørska, he he. Ja, litt sånn stikk i rykk og harde napp.... Eller, litt som verking? Ha ha, lett å forklare merker jeg
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #4 Skrevet 21. september 2012 Jeg har litt slike smerter som du forteller om. Smertene mine gav seg ikke så jeg fikk sjekket det opp, det var vanncyster. Helt ufarlig, men gjør vondt hvertfall om de sprekker. Nå har jeg ikke hatt vondt på lenge, men må si at når jeg fant ut hva det var så slappet jeg litt av og da føltes det ikke så vondt heller. Jeg var veldig bekjymret enstund.
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. september 2012 #5 Skrevet 21. september 2012 Jeg har litt slike smerter som du forteller om. Smertene mine gav seg ikke så jeg fikk sjekket det opp, det var vanncyster. Helt ufarlig, men gjør vondt hvertfall om de sprekker. Nå har jeg ikke hatt vondt på lenge, men må si at når jeg fant ut hva det var så slappet jeg litt av og da føltes det ikke så vondt heller. Jeg var veldig bekjymret enstund. Det har jeg ikke tenkt på, takk for det! Tror jeg hadde det en periode for noen år siden. Det var helt grusomt vondt hver gang vi hadde sex, men da begynte jeg å blø rett etter. kanskje bare vente å se...
Lady lovely locks Skrevet 21. september 2012 #6 Skrevet 21. september 2012 Nja, når du sier det så kjente jeg det en natt for en stund siden, men da på andre siden. Som sagt var det på natta så jeg var litt i ørska, he he. Ja, litt sånn stikk i rykk og harde napp.... Eller, litt som verking? Ha ha, lett å forklare merker jeg har du tvillinger i familen. Kanskje du er en potensiel tvillingmamma. Jeg kan nemelig også kjenne det først på ene siden også går det noen dager så kjenner jeg det på andre siden. Det er dobbeleggløsning i så tilfelle.
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. september 2012 #7 Skrevet 21. september 2012 Nja, når du sier det så kjente jeg det en natt for en stund siden, men da på andre siden. Som sagt var det på natta så jeg var litt i ørska, he he. Ja, litt sånn stikk i rykk og harde napp.... Eller, litt som verking? Ha ha, lett å forklare merker jeg har du tvillinger i familen. Kanskje du er en potensiel tvillingmamma. Jeg kan nemelig også kjenne det først på ene siden også går det noen dager så kjenner jeg det på andre siden. Det er dobbeleggløsning i så tilfelle. Ha ha, MORSOMT....ikke. men ja, jeg har en drøss med tvillinger i familien. Husker ikke når det var jeg kjente det sist, lurer på om det var forrige helg...
Lady lovely locks Skrevet 21. september 2012 #8 Skrevet 21. september 2012 Nja, når du sier det så kjente jeg det en natt for en stund siden, men da på andre siden. Som sagt var det på natta så jeg var litt i ørska, he he. Ja, litt sånn stikk i rykk og harde napp.... Eller, litt som verking? Ha ha, lett å forklare merker jeg har du tvillinger i familen. Kanskje du er en potensiel tvillingmamma. Jeg kan nemelig også kjenne det først på ene siden også går det noen dager så kjenner jeg det på andre siden. Det er dobbeleggløsning i så tilfelle. Ha ha, MORSOMT....ikke. men ja, jeg har en drøss med tvillinger i familien. Husker ikke når det var jeg kjente det sist, lurer på om det var forrige helg... Da er jeg overbevist for min del. skjønte ikke hva som var så morsomt men...
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. september 2012 #9 Skrevet 21. september 2012 Nja, når du sier det så kjente jeg det en natt for en stund siden, men da på andre siden. Som sagt var det på natta så jeg var litt i ørska, he he. Ja, litt sånn stikk i rykk og harde napp.... Eller, litt som verking? Ha ha, lett å forklare merker jeg har du tvillinger i familen. Kanskje du er en potensiel tvillingmamma. Jeg kan nemelig også kjenne det først på ene siden også går det noen dager så kjenner jeg det på andre siden. Det er dobbeleggløsning i så tilfelle. Ha ha, MORSOMT....ikke. men ja, jeg har en drøss med tvillinger i familien. Husker ikke når det var jeg kjente det sist, lurer på om det var forrige helg... Da er jeg overbevist for min del. skjønte ikke hva som var så morsomt men... He he, nei det er ikke morsomt i det hele tatt;) bare det at "alle" sier at jeg kommer til å få tvillinger om vi skal ha flere. Ser nå at jeg virka sur i den linja, men var ikke det altså men, jeg har faktisk ikke hørt om det før.... Og da må jeg spørre, uvitende som jeg er: hvis man kjenner eggløsning, er det da i det egget løsner? Og om man slipper to egg, kan begge bli befruktet hvis de blir sluppet med en ukes mellomrom??
Lady lovely locks Skrevet 21. september 2012 #10 Skrevet 21. september 2012 Nja, når du sier det så kjente jeg det en natt for en stund siden, men da på andre siden. Som sagt var det på natta så jeg var litt i ørska, he he. Ja, litt sånn stikk i rykk og harde napp.... Eller, litt som verking? Ha ha, lett å forklare merker jeg har du tvillinger i familen. Kanskje du er en potensiel tvillingmamma. Jeg kan nemelig også kjenne det først på ene siden også går det noen dager så kjenner jeg det på andre siden. Det er dobbeleggløsning i så tilfelle. Ha ha, MORSOMT....ikke. men ja, jeg har en drøss med tvillinger i familien. Husker ikke når det var jeg kjente det sist, lurer på om det var forrige helg... Da er jeg overbevist for min del. skjønte ikke hva som var så morsomt men... He he, nei det er ikke morsomt i det hele tatt;) bare det at "alle" sier at jeg kommer til å få tvillinger om vi skal ha flere. Ser nå at jeg virka sur i den linja, men var ikke det altså men, jeg har faktisk ikke hørt om det før.... Og da må jeg spørre, uvitende som jeg er: hvis man kjenner eggløsning, er det da i det egget løsner? Og om man slipper to egg, kan begge bli befruktet hvis de blir sluppet med en ukes mellomrom?? Jeg har hatt det mange ganger. Først nå etter å ha blitt tvillingmamma har det godt opp et lys for meg. Før tenkte jeg OK nå er det eggløsning, men så gikk det noen dager, også sjedde det samme på andre siden, da tenkte jeg at jeg måtte tatt feil forje gang for nå var det i alle fall eggløsning. Men nå skjønner jeg jo.... Dobbel eggløsning.
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. september 2012 #11 Skrevet 21. september 2012 Nja, når du sier det så kjente jeg det en natt for en stund siden, men da på andre siden. Som sagt var det på natta så jeg var litt i ørska, he he. Ja, litt sånn stikk i rykk og harde napp.... Eller, litt som verking? Ha ha, lett å forklare merker jeg har du tvillinger i familen. Kanskje du er en potensiel tvillingmamma. Jeg kan nemelig også kjenne det først på ene siden også går det noen dager så kjenner jeg det på andre siden. Det er dobbeleggløsning i så tilfelle. Ha ha, MORSOMT....ikke. men ja, jeg har en drøss med tvillinger i familien. Husker ikke når det var jeg kjente det sist, lurer på om det var forrige helg... Da er jeg overbevist for min del. skjønte ikke hva som var så morsomt men... He he, nei det er ikke morsomt i det hele tatt;) bare det at "alle" sier at jeg kommer til å få tvillinger om vi skal ha flere. Ser nå at jeg virka sur i den linja, men var ikke det altså men, jeg har faktisk ikke hørt om det før.... Og da må jeg spørre, uvitende som jeg er: hvis man kjenner eggløsning, er det da i det egget løsner? Og om man slipper to egg, kan begge bli befruktet hvis de blir sluppet med en ukes mellomrom?? Jeg har hatt det mange ganger. Først nå etter å ha blitt tvillingmamma har det godt opp et lys for meg. Før tenkte jeg OK nå er det eggløsning, men så gikk det noen dager, også sjedde det samme på andre siden, da tenkte jeg at jeg måtte tatt feil forje gang for nå var det i alle fall eggløsning. Men nå skjønner jeg jo.... Dobbel eggløsning. Aha! Spennende:) får revurdere planen om "bare en til" da mamma er tvilling, bestemor hadde et tvillingpar til søsken, oldemor hadde 2 par tvillinger til søsken....osv osv. Så er vel relativt arvelig disponert....
Lady lovely locks Skrevet 21. september 2012 #12 Skrevet 21. september 2012 Jeg la ikke merke til det andre spørsmålet ditt jeg... Ja det er da egget løsner og Ja begge eggene kan da bli befruktet. Du kan faktisk også klare å få til en far til den ene og en til den andre... hehe....
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. september 2012 #13 Skrevet 21. september 2012 Jeg la ikke merke til det andre spørsmålet ditt jeg... Ja det er da egget løsner og Ja begge eggene kan da bli befruktet. Du kan faktisk også klare å få til en far til den ene og en til den andre... hehe.... Akkurat det får vi tro ikke blir et problem, he he;)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #14 Skrevet 21. september 2012 Jeg har også hatt sånne smerter, men jeg går på noen pillere som hindrer eggløsning, så det er hvertfall ikke fasiten for min del.. Regner ikke med det er noe farlig her hvertfall siden det tross alt går over
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. september 2012 #15 Skrevet 21. september 2012 Ja, det er vel det positive i det. At det går over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå