Gå til innhold

hvor ofte kjøper du noe bare til deg selv?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke veldig ofte,men idag,kjøpte jeg nye sokker :)

Skrevet

jeg har blitt flinkere til det i det siste.

Så igår ble det en trechcoat, en finjacke og to par ullsokker på meg!

Skrevet

i dag kjøpte jeg meg en bok! I går bestile jeg meg en veske på nett, men da hadde jeg solgt noen klær først, så det var mer et utbytte.

Skrevet

Ganske ofte. Har faktisk vært en god del på shopping i det siste.:P I dag endte jeg opp med to gensere, en pen/tøff overdel, et skjørt, en blazer og øredobber. Viktig å unne seg litt ekstra av og til. ;)

Skrevet

Når jeg finner noe jeg vil ha,å visst jeg vet jeg har råd til det selvsagt.

Siste jeg kjøpte var en ny sesong av serien jeg ser på.

Skrevet

Hver måned :) forrige måned kjøpte jeg nytt undertøy og denne måneden kjøpte jeg meg litt gravideklær. Også kjøpte jeg dyrt ullundertøy til jentene mine, ikke fordi de trengte det men fordi jeg syns det var så fint. Det er alltid litt penger på budsjettet til bare meg og mine ønsker :)

Skrevet

hvis du mener utenom nødvendigheter som mascara, shampo så kan jeg ikke huske sist:(Går rundt i for store sæggete bukser og føler meg generellt bæsj ift utseende/ STIL

Skrevet

Veldig sjeldent, kjøper stort sett bare ting som er nødvendig til meg selv. Men i forrige uke skulle jeg ta toget et lengre stykke, og ingen ukeblader fristet, så jeg kjøpte meg en bok:) ikke det at jeg har tid til å lese den sånn når jeg ikke tar toget da...

Skrevet

Hver uke.

Kjøper 200 g sjokolade og en bok hver gang jeg gjør ukeshandlingen.

Skrevet

Jeg kjøper meg noe nytt når jeg trenger noe og/eller har råd til å unne meg noe ekstra utenom de nødvendige tingene;) Vanskelig å anslå hvor ofte, men kanskje en gang i uken/annenhver uke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...