Gå til innhold

Ebay for dummies

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siklerotte og andre kyndige brukere, se her:)

Da har jeg opprettet en konto. Er det slik at jeg bør bestille varer for under 200 kr sånn at jeg bestiller i flere omganger? Eller vil portoen være dyrere enn momsen/tollen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo ann på hva du kjøper.

Kjøper du noe brukt til lite pris, kan det selvføgelig lønne seg. Noenganger er nypris på ebay i utlandet så mye lavere at det til og med lønner seg å betale moms og fremdeles er det et kupp.

jeg har gleden av å ha en utenlandsk adresse jeg besøker flere ganger per år, sånn at jeg bestiller rett før jeg reiser dit.

Skrevet

Er du lur klarer du fint og lure tollarane. Har handla lamper til 2 -3 tusen Stk og ingen fortolling.

Skrevet
Er du lur klarer du fint og lure tollarane. Har handla lamper til 2 -3 tusen Stk og ingen fortolling.

Mente 2-3000 kr stk for lampen

Skrevet

Jeg er regelrytter:)

Skrevet

Du må sjekke frakten på hver vare du er interessert i og finne den som har billigst frakt i forhold til prisen på varen. Mange har også fri frakt.

Sjekk også at de sender til Norge før du kjøper.

Skrevet
Du må sjekke frakten på hver vare du er interessert i og finne den som har billigst frakt i forhold til prisen på varen. Mange har også fri frakt. Sjekk også at de sender til Norge før du kjøper.

Handl aldri dersom varen står slik

1$ for varen og frakten 28$ Paypal dekker ikkje frakten dersom du ikkje får varen.

Skrevet
Du må sjekke frakten på hver vare du er interessert i og finne den som har billigst frakt i forhold til prisen på varen. Mange har også fri frakt. Sjekk også at de sender til Norge før du kjøper.
Handl aldri dersom varen står slik 1$ for varen og frakten 28$ Paypal dekker ikkje frakten dersom du ikkje får varen.
Hvorfor skrev du det under mitt svar?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...