Gjest overlord Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 Siklerotte og andre kyndige brukere, se her:) Da har jeg opprettet en konto. Er det slik at jeg bør bestille varer for under 200 kr sånn at jeg bestiller i flere omganger? Eller vil portoen være dyrere enn momsen/tollen?
Noralie Skrevet 21. september 2012 #2 Skrevet 21. september 2012 Kommer jo ann på hva du kjøper. Kjøper du noe brukt til lite pris, kan det selvføgelig lønne seg. Noenganger er nypris på ebay i utlandet så mye lavere at det til og med lønner seg å betale moms og fremdeles er det et kupp. jeg har gleden av å ha en utenlandsk adresse jeg besøker flere ganger per år, sånn at jeg bestiller rett før jeg reiser dit.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #3 Skrevet 21. september 2012 Er du lur klarer du fint og lure tollarane. Har handla lamper til 2 -3 tusen Stk og ingen fortolling.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #4 Skrevet 21. september 2012 Er du lur klarer du fint og lure tollarane. Har handla lamper til 2 -3 tusen Stk og ingen fortolling. Mente 2-3000 kr stk for lampen
Gjest overlord Skrevet 21. september 2012 #5 Skrevet 21. september 2012 Er du lur klarer du fint og lure tollarane. Har handla lamper til 2 -3 tusen Stk og ingen fortolling. Jeg er regelrytter:)
Gjest mphs Skrevet 21. september 2012 #6 Skrevet 21. september 2012 Du må sjekke frakten på hver vare du er interessert i og finne den som har billigst frakt i forhold til prisen på varen. Mange har også fri frakt. Sjekk også at de sender til Norge før du kjøper.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #7 Skrevet 21. september 2012 Du må sjekke frakten på hver vare du er interessert i og finne den som har billigst frakt i forhold til prisen på varen. Mange har også fri frakt. Sjekk også at de sender til Norge før du kjøper. Handl aldri dersom varen står slik 1$ for varen og frakten 28$ Paypal dekker ikkje frakten dersom du ikkje får varen.
Gjest mphs Skrevet 21. september 2012 #8 Skrevet 21. september 2012 Du må sjekke frakten på hver vare du er interessert i og finne den som har billigst frakt i forhold til prisen på varen. Mange har også fri frakt. Sjekk også at de sender til Norge før du kjøper. Handl aldri dersom varen står slik 1$ for varen og frakten 28$ Paypal dekker ikkje frakten dersom du ikkje får varen. Hvorfor skrev du det under mitt svar?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå