Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 Altsåå, for noen uker siden traff jeg en fyr ute på byen. Ble med han hjem, men begge var litt fulle og vi hadde ikke sex.. Sovna av. Hadde det koslig dagen derpå da, han spurte om jeg skulle være med å spise, ta en soft is.. Ikke måte på som han tilbydde seg. Han sto til og med å ga meg komplimenter så fæl jeg så ut bakfull! *s* Han jobber på havet, så er noen uker siden. Nå spør han om jeg skal ut i helgen, så er det en slags tilnærming? Men han vil kanskje bare ha sex? Har faktisk tenkt på han en del.. Søt og hyggelig fyr, men litt vanskelig å tolke han når han skriver, for han skriver så kort, uten så mye smileys osv..
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 21. september 2012 #2 Skrevet 21. september 2012 Hehe, kanskje er han bare ute etter sex eller kanskje er han en søt og hyggelig fyr som er ute etter en like søt og hyggelig kjæreste som han kan ha sex med nå og da
Gjest yrild Skrevet 21. september 2012 #3 Skrevet 21. september 2012 Høres ikke i det hele tatt ut som om en fyr som bare vil ha sex uti fra det du skriver! Bli bedre kjent med ham du :-)
Gjest yrild Skrevet 21. september 2012 #4 Skrevet 21. september 2012 he he og jeg kjenner vel ikke en eneste mann som skriver langt og med smil overalt ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #5 Skrevet 21. september 2012 Takk! Han virker koselig, så skal give him a try Skal vel møte han i morgen tenker jeg..
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #6 Skrevet 21. september 2012 Hvia du er interressert i han, så kan du vel treffe han og se det an. Selv om dere går på byen sammen, så er det ikke ensbetydende med at dere SKAL gå til sengs den kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå