Gå til innhold

Dumt å bytte bank?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, det snakkes varmt om at det kan være lurt å bytte bank slik at man hele tiden har de beste betingelsene.

 

Men en helt klar ulempe hvis man avslutter et bankforhold og starter et nytt, er at man mister hele det digitale arkivet og ikke lenger kan finne gamle "kvitteringsbevis".

 

Rart at man ikke kan få med seg sitt egne digitale arkiv når man skifter bank?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men kan du ikke det da? Nå er det lenge siden jeg har vært i nettbanken på data siden jeg har fått meg sen geniale mobilbanken ;) meen, uansett, jeg mener at man kan laste ned rapporter til xlark, slik at man kan ha alle bevegelser lagret på pcen også. Eller bare innbiller jeg meg det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...