Gjest Kornblå Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 Hei, det snakkes varmt om at det kan være lurt å bytte bank slik at man hele tiden har de beste betingelsene. Men en helt klar ulempe hvis man avslutter et bankforhold og starter et nytt, er at man mister hele det digitale arkivet og ikke lenger kan finne gamle "kvitteringsbevis". Rart at man ikke kan få med seg sitt egne digitale arkiv når man skifter bank?
fikas Skrevet 21. september 2012 #2 Skrevet 21. september 2012 Men kan du ikke det da? Nå er det lenge siden jeg har vært i nettbanken på data siden jeg har fått meg sen geniale mobilbanken meen, uansett, jeg mener at man kan laste ned rapporter til xlark, slik at man kan ha alle bevegelser lagret på pcen også. Eller bare innbiller jeg meg det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå