EnUndreneMor Skrevet 21. september 2012 #2 Skrevet 21. september 2012 lurer hva som skjer jeg:D har du noen tanker? etter at søstra fant han
LykkeligSomMamma Skrevet 21. september 2012 #4 Skrevet 21. september 2012 ja hvilken kanal??? spent :-)
Elina Skrevet 21. september 2012 #5 Skrevet 21. september 2012 Hun har jo hatt litt forvirra følelser rundt han mot slutten. Hun trodde hun følte mer for han osv. Kanskje det har noe med hva som skjer videre. Tror ikke hun kommer til å tyste på ham nemlig, men om det skjer blir det jo en helt annen sesong enn jeg har forestilt meg;) Spennende blir det iallefall!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #6 Skrevet 21. september 2012 Jeg tror ikke hun kommer til å tyste på han. Har dere sett teaseren på youtube eller? sååå sykt spennende! Jeg tror ikke de følelsene hun har for han kommer til å vare i hvert fall
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #9 Skrevet 21. september 2012 Vet ikke hvilken kanal det går på i USA, men jeg streamer det fra USA. Må vente lenge på denne sesongen i Norge i hvert fall
blå2010+rosa2013 Skrevet 21. september 2012 #10 Skrevet 21. september 2012 Gleder meg så mye Ventet i det lengste med å se de siste episodene sånn at jeg skulle slippe å vente så kjempelenge. Er så spent på hvordan søsteren reagerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå