Gå til innhold

noen som vil arve bort klær og stasj?

Anbefalte innlegg

Skrevet

til meg en stor og frodig dame med elendig økonomi?

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Spørs hvilke str det er snakk om? Så skal jeg nok se om jeg ikke får ordnet med noe, er med i en "arvesentral" her jeg bor, som er beregnet på slikt :)

Skrevet

44-46 i bukser er aktuelt...i overdeler er det nok 46-48...ja jeg er stor...har gått ned 14 kilo og har en del igjen

Skrevet

arvesentral hadde vært fint og hatt har.hvordan kom dere igang?

Skrevet

Skjønner ikke hvordan folk klarer å bli så feite,snakk om å dytte i seg mat og godis uten å trene. Latskap og galskap!!!

Skrevet
Skjønner ikke hvordan folk klarer å bli så feite,snakk om å dytte i seg mat og godis uten å trene. Latskap og galskap!!!

Hun er tykk og kan slanke seg.

Du er dum og en tapt sak!

Skrevet

synes du skal tenke deg litt om før du uttaler deg,kan være mange grunner for det ,trenger absolutt ikke og være latskap og godis som er grunnen!!!!!!!!!!!!!!!!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

44-46 i bukser er aktuelt...i overdeler er det nok 46-48...ja jeg er stor...har gått ned 14 kilo og har en del igjen

Send meg PM her inne, så skal jeg sjekke opp om jeg får samlet inn noe, har nok selv noe bukser i rett str som jeg kan gi deg, siden jeg er nede i str 42 nå.. Værre medoverdeler, siden de jeg har er str 44/46.. Men som sakt har kontakt via arvesentralen her jeg bor, så har tatt kontakt der om de aktuelle str :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
arvesentral hadde vært fint og hatt har.hvordan kom dere igang?

Var bare ei som fant ut at hun ville starte å hjelpe andre, startet med barneklær/utstyr, og ettersom behovet økte, så endret hun det til ren arvesentral, startet gruppe på FB, utlyste i "huskelappen"og inne på FB om det, og folk leverte så mye av det meste, så nå har hun arvet bort både senger til babyer, sofaer, klær og masse annet :-D

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Og du bør kanskje passe på hva du sier..

Den som er overvektig kan trimme det bort, den som er dum og empatiløs er fortapt.

Skrevet

Jeg ville heller vært jævlig feit, enn så jævlig dum som du er.

Skrevet

vet du det at jo mer fett du har i kroppen jo dårligere forbrenning har du. Så hvis du først får fett på kroppen så er det mye vanskeligere å få det av slik at det går i en ond sirkel.

har man mer vann i forhold til fett så har man bedre forbrenning..

Skrevet

Heller feit og lat, en tjukk i hodet og dum.
Skrevet

En ting skjønner jeg, og det er at du var bakerslangt bak i køen da hjernen ble utdelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...