Mamma30 Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 Dette er en ny situasjon for meg og det er såååå nervepirrende.... Saken er den at min mann og jeg har begynt prøvingen av nr 3 og med mine to første så skjedde det uten planlegging, og nærmest litt sånn: Oj, jeg er gravid.. Men denne gangen ble det slik at vi bestemte oss for å prøve denne mnd, men det er jo så vanskelig å la vær å tenke på dette og jeg skulle helst visst igår om det går bra eller ikke. Noen i samme situasjon? I følge el-kalkulatoren er jeg nå utenfor min befrukningsperiode, så om det skal klaffe så håper jeg det allerede har skjedd.. Jeg kommer til å bli sååå skuffet hvis mens dukker opp i starten av neste måned. Vet jo at det ofte kan ta tid å bli gravid, men man håper jo... Ettersom prøvingen er ganske så fersk så er det for tidlig med å kjenne det på kroppen, men du og jeg kjenner etter... Noen som det har klaffet på første forsøk med og når begynte dere å kjenne det på kroppen?
Mon tro.. Skrevet 21. september 2012 #2 Skrevet 21. september 2012 Hei, jeg kjente det når egget festet seg, omtrent begge gangene,men det er ikke så vanlig,men merket det og på litt gass i magen, småkvalmen osv! Masse lykke til!
fikas Skrevet 22. september 2012 #3 Skrevet 22. september 2012 Jeg kjenner til følelsen! Nr en kom "med storken" her mens nr to ble behørig planlagt med uttak av spiral og registrering av mens og eggløsning. Fikk bekreftet syklusen da gyn så jeg hadde eggløsning den dagen jeg tok ut spiralen, og det var jo akkurat den dagen/dagen etter som sto på kalenderen Skikkelig rart å planlegge og vente på å teste, men spennende, spennende!! vår satt på første, hadde ikke helt forventet at det skulle gå så greit! Og nå er jeg 17 uker på vei med en aktiv krabat Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå